FIRIN TEMİZLEYİCİSİ

in #tr6 years ago

Arkadaşlar sizlere yeni kankimi tanıtayım :)
Temizlik hastası olmasam da bir şeyleri temizleyip parlatmayı seviyorum. Mevsimden dolayı fırınımı yazın daha çok kullanıyorum. temizlemek için genelde yağ çözücü çamaşır suyu gibi ürünler kullanırdım. Geçenlerde market gezerken fırın temizleyici üründe indirim gördüm denemek amaçlı aldım
:) akılıca bir iş yapmışım
Ürünü fırının ızgarası dahil her yerine güzelce sıkıp kapağını kapatıyoruz, yaklaşık 10 dakika sonra güzelce silip durulayın ve fırın ışıl ışıl :))
Merhaba yeni kankim :) hoşcakal eski arkadaşlarım dedim ve mutfağımın demir başlarına fırın temizleyicini ekledim

Sort:  

You got a 100.00% upvote from @votepower courtesy of @bircan!

This post has received a 2.85 % upvote from @drotto thanks to: @bircan.

Bende denemeliyim ama buralarda rossman yok izmir e gelince alirim artik

Hatırlatırım ben :)

This post has received a 33.33% upvote from @aksdwi thanks to: @bircan.

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Harika bir tavsiye olmuş her markette bulabilir miyim acaba.
Furın temizlemesi zordur. Ama kolaylıklar bizim için üretilmiştir. Tavsiyen için teşekkür ederim güzel arkadaşım 🤗**

Rica ederim tatlım :) faydalı olduysam ne mutlu

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99