Kahve molası

in #tr6 years ago

Bayram telaşının başladığı bu günlerde biraz mola vermek iyi gelir :) kızlar sizlere de yaptım afiyet olsun
@mesafe,@baycan,@serpilem,@damla,@netya,@junostar,@ygmraykt,@uzercanan,@taranaq19,@sudefteri
haydi kızlar elinizde ne varsa bırakın :) soğumasın kahveniz :)

Sort:  

ooo ellerine sağlık canım💕
kahve bahane sohbet şahane dimi..🙆‍♀️

Ne tesadüf abla bende ocaga kahve koyup telefonuma bir bakayim dedim
Isleri bitirebilirsem aksam izmir icin yola cikicaz nasipse

Harikasınız :) güzel yolculuklar şimdiden

Ellerine sağlık canım. Çok güzel olmuş 😍

Afiyet olsun :)

Ben yeni gördüm soğukta olsa içtim.nefis olmuş ellerine sağlık😘:)

Afiyet şeker olsun :) yenisini yaparım ;)

Elime kahvemi almış yudumlarken bu yaziyi gormek ve icinde yeralmak.. yuzumu guldurdu ikramin icin tesekkurler. Afiyet şifa olsun

afiyet olsun :) zaman dilimini aynı biçimde kullananlarmıyız :)

İyi bayramlar tatlım ferah kahvelerin olsun 😍😃

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61840.18
ETH 2589.24
USDT 1.00
SBD 2.55