İzmir’den Ankara’ya dönüş

in #tr7 years ago

Kış tatili başlamıştı. Ben ve ailem bu tatili değerlendirmek için İzmir’deki evimize gitmeye karar verdik. Daha doğrusu gitmek zorunda kaldık. Hem bütün akrabalar orada hemde kuzenimin düğünü vardı. İzmir’deki evimizde doğalgaz olmadığı için çok soğuk. O yüzden işler planladığımız gibi yürümedi. 5 gün kalıp dönmek zorunda kaldık. image
Yola saat 11:30 gibi çıktık.
image
Tabi o zaman hava aydınlıktı :))
image
Çok kalın giymediğini farkettim. Bir yerde yemek yemek için durduk ve babannem o soğukta dışarda oturmak istediğini söyledi. Bizde mecbur onun dediği olduğu için dışarda yedik.
image
Bunlarda yolda çektiğim birkaç tatlı fotoğraf :)
image
Sonunda evime geldim ve bu da evimin balkonundan küçük bir kare :) umarım yazımı beğenmişsinizdir.

Sort:  

tekrardan aranıza katılmaya karar verdim:)

Aramıza hoşgeldin. Sola arkadaşım. Steemit arkadaşım😃

:) hoşbulduk baycan abla :)) voteler devam

Aynwn biaa kızıma benziyorsun

Hoşbulduk mesafe hanım 😊

Hoşgeldin.😊Hava gerçekten soğuk. Kalın giyinseydin keşke.😊

arabada gittiğimiz için pek aldırış etmemiştim :) babannem dışarda oturmak isteyince mağdur kaldık

bia hoşgeldin ahahaha :))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56792.41
ETH 2444.34
BNB 487.19
SBD 2.39