Türkiye'de Cryptocurrency [Cointurk 24. Projesi] berrakt#3492

in #tr6 years ago

Küçük yaşlardan beri ticaretle ilgilenmek aklımdaydı. Üniversitede
sınıf arkadaşlarım erkek arkadaşlarıyla mesajlaşırken ben cep
telefonumdan borsayı takip eder, arkadaşlarımla borsayla
ilgili konuşurdum.
Arkadaşlarım vasıtasıyla 2 yıl önce sanal paralarla tanıştım, kız
arkadaşlarım hangi çantayı hangi ayakkabıyı alacağını düşünürken
ben Cryprocurrency'ye yatırım yaptım. Aslında en büyük şansım
nişanlımın da bu işlerle ilgili olmasıydı.

bitcoin.png

Geçtiğimiz yıla kadar Sanal Paralar Türkiye'de belli bir kesim tarafından
bilinirken, 2009 yılından beri mevcut olmasına rağmen özellikle Bitcoin'in
2017'de hızlı yükselişi popüler hale getirdi. Aslında bu popülerlik olmasaydı
ben Dünyada ve Türkiye'de Cryptocurrency için çok daha iyi olacağını
düşünüyorum, çünkü sanal paraların zaten yükselen bir trendi olacaktı ama
maalesef şu anda sanal paralar birçok insanın gözünde sürekli değeri azalıp
artan bir para birimi oldu.

steem dolar.png

Dünyada bazı ülkelerde illaki Cryptocurrency yasaklanmaya devam edecektir
ama Türkiye'de olumsuz imajını yavaş yavaş düzeltip hakettiği yere
geleceğine eminim.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by berrakt from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63131.59
ETH 2586.04
USDT 1.00
SBD 2.78