O 23 Nisan beni üzdü ama daha adaletli yaptı. [Cointurk 26. Projesi] berrakt#3492

in #tr6 years ago

İlkokuldayken her özel günde şiir okumak için seçilen öğrenciydim.
Elemeler yapıldığında bütün öğrenciler seçilecek miyim endişesi
taşırken ben gayet rahat olurdum, çünkü zaten seçileceğimi
bilirdim. Başta 23 Nisan, Öğretmenler Günü gibi özel günlerde
seçilmek hoşuma gider, gururumu okşardı.

Yine 23 Nisan seçmelerinde en güzel anlamlı şiirlerden birini
okumak üzere seçilmiştim. Benim için şiir özel günlerde şiir
okumak sıradan hale gelmişti ama yine de tatlı bir heyecan
yaşıyordum.

23 Nisan sabahı törenlere gitmek üzere erkenden kalktım,
kahvaltımı yaptım, annemle beraber okula gittik. Okulun
önünde her zamankinden farklı bir hareketlilik vardı, daha
sonra sebebini öğrendik. İl Milli Eğitim Müdürü törenleri
izlemek ve katılmak üzere okulumuza gelecekti. Benim
olmayan heyecanım arttı. İl Milli Eğitim Müdürünün önünde
şiirimi en güzel şekilde okumalıydım.

Sıramı beklerken tam sahneye çıkacağım sırada organizasyonu
yapan öğretmenimiz yanıma gelip "Berrak sen çıkmıyorsun"
dedi ve yerime Okul Müdürünün kızının çıkacağını öğrendim.
O andan sonra konuşulanları sesleri duymamaya başladım,
sessiz film gibiydi. Ağlamaklı oldum, nedenini sormak istedim,
soramadım.

Annemin yanına gittiğimde annem "ağlama, en güzel okuyan
sensin, çıkamama sebebin kötü okuduğun için değil ki" demişti.
Müdürün kızının nasıl okuduğunu bilmiyorum, çünkü ne duyacak,
ne dinleyecek halim vardı.

Daha sonra annem bu konuyla ilgili görüşmek üzere gittiğinde
Sınıf Öğretmenimiz, organizasyonu yapan öğretmenimizin
Müdüre yaranmak için böyle birşey yaptığını, Okul Müdürünün
haberinin olmadığını, hatta çok kızdığını (ne derece doğru
bilmiyorum),gölgemde kalmaması için de başkası yerine benim
çıkmamı engellediğini söyledi. O gün beni belki çok üzen bu olay
sayesinde sanırım çok adaletli, nerede görürsem göreyim
haksızlıklara karşı çıkan bir insan oldum.

Tüm çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutlarım.

Sort:  

Güzel paylaşım umarım bayramlar hep güzel geçer

Teşekkür ederim, inşallah herkes için :)

Congratulations @berrakt! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by berrakt from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66868.29
ETH 3520.34
USDT 1.00
SBD 2.63