Steemit öncesi ve sonrası BEN[Cointurk 16. Projesi]

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar,

@kusadasi tarafından düzenlenen 16. cointurk projesi için bu yazıyı yazıyorum.

Aslında, Steemit içerisinde yeni birisiyim. Yazmaya ve takip etmeye başlayalı yaklaşık 1 ay oldu. Şu anda henüz maddi olarak birşey kazanamadım tabii ki. Ancak, Takip ettiğim yazarlar ve projeler sayesinde bayağı bir bilgi edindiğimi düşünüyorum.
indir.png

Steemit'i @cemke den duydum ve çok merak ettim. Her türlü sosyal medyaya üyeyim ve takip etmeye çalışıyorum. Steemit ile tanıştıktan sonra popüler olanlardan baya bir uzaklaştım açıkcası. Çünkü, bu kadar bilgili ve konusunda uzman olan kişilerin yazdığı postları okumak, eğlenceli gif leri takip etmek süper oldu.

Maalesef, eşim steemit ile tanışmamdan pek mutlu değil. Çünkü, evde de sürekli steemit deyim ve ya yazı yazıyorum yada yazı okuyup yorum yapmaya çalışıyorum. Sonuç olarak ortaya şöyle birşey çıkıyor.

90b4322a3042f25e82df7ff55a31a803.gif

Yeni olduğum için projeleri takip etmeye ve kendimi takipçi edinmeye çalışıyorum. bu konuda şu anda çok başarılı sayılmam ama bu azimle devam edip kendimi geliştireceğimi düşünüyorum. Bir de tanıdığım herkese steemit'i anlatıp üye yapıyorum :)

Son zamanlarda @dmania da çok vakit geçiyorum. Ama dmania bot bana upvote vermediği için sürekli bir stress halindeyim.

Sonuç olarak çok karışık duygular yaşıyorum ama sonuçta herşeyin güzel olacağını düşünüyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım beğenirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63235.53
ETH 2558.76
USDT 1.00
SBD 2.63