Yeni DSLR Aldım :)

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar, geçtiğimiz cuma hepsiburada.com adresinden bir adet Nikon D5600 aldım. Muhtemelen yarın kargo elimde olacak. Uzun süredir bir DSLR almayı düşünüyordum ve şuan çok mutluyum. Umarım güzel fotoğraflar çekip burada sizinle paylaşmak nasip olur. Kafamda birçok çekimin planını şimdiden yapmış bulunmaktayım. Tabi ki bir amatör olarak şimdilik 18-55mm lens ile idare edeceğim, ilerleyen zamanlarda belki daha iyi lensler de alabilirim. Bu ön bilgiyi verdikten sonra yakın zamanda güzel paylaşımlarda görüşmek üzere...

d5600_afp_18_55_vr_front_above_left_big--original[1].png
Foto Kaynak

Aldığım ürünün içeriğinde çeşitli aksesuarlarda mevcut:
Ürünün linki:
Nikon D5600

9794913140786[1].jpg
Foto Kaynak

Sort:  

Güzel makine hayırlı olsun monomad yada colorchallenge tagları altında fotoğraf yarışmaları yapılıyor. Fotoğraf çekmeye merakınız varsa bu taglar da yapacağınız paylaşımlardan güzel kazançlar kazanabilirsiniz. image
Mesela ben yukarıdaki fotoğraf ile 3.8 kusur oy aldım bot kullanmadan. Contest tagı altında çok farklı fotoğraf yarışmaları da mevcut orayı takip etmenizi tavsiye ederim.

Gerçekten bunları bilmiyordum, verdiğiniz bilgiler için ve yorumunuz için teşekkür ederim :) Bu arada sizinki de D5600 mü? yoksa başka bir makine mi?

cep telefonu ile çektim ben

Çok güzel çekmişsiniz

Read my profile if want me to resteem your post to over 72,500 followers. @a-a-a

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59