Bugün Hissedeceğin Acı, Yarın Hissedeceğin Güçtür - BAŞARMAK?

in #tr7 years ago
The pain you feel today is the strength you feel tomorrow. ( Bugün hissedeceğin acı, yarın hissedeceğin güçtür. )

Bu söz daha çok benim gibi hayatını baştan sonra değiştirmek için gerçekten acıyı vücudunun her hücresinde hissetmiş kişiler için.

Merhaba dostlar. Bugün ele alacağım konu hayallerimizden vazgeçmemek ve pes etmemek üzerine.

Biraz kendi hayatımı nasıl değiştirdiğimden bahsetsem nasıl olur?

Hadi başlayalım.

Değişime adım adım

Lise sondayım. Hayatım gerçekten çok kötü. Bunun sebebi aşırı kilolalarım. Normalde benim boyumda birinin ortalama 70-75 kilo arası bir kiloya sahip olması gerekirken benim kilom 100 idi. Tamamiyle yağ tulumuydum diyebilirim :)..

Kilomdan kaynaklı içime kapanaklığım, insanlarla iletişim kuramama, asosyal biriydim. Benim değişimimi tetikleyen hoşlandığım kızdı. İlk kez hoşlanmam ve kilodam dolayı red yememdi..

source

Hayaller

Her gece uyurken zayıfladığımı ve güzel bir vücuda sahip olduğumu hayal ederdim.

Her gece tek bir hayal.

source

Hayal et ve başar

Hayal etmek basit. Peki ya bunu gerçekleştirmek? Zor bir adım fakat inanılmaz mutluluk. 

Benim hayalim için bir spor salonuna başladım. İstanbul'un sıcağını ve nemini bilirsiniz. Hele bir de salon yer altındaysa.. Denedim, denedim. Çok ter döktüm. Her sabah vücudumun acısıyla uyandım. Fakat aynaya her baktığımda değişimi acılarımdan hissedebiliyordum. Artık acı benim için mutluluk vermeye başlamıştı. 

Kısa değil uzun bir maratona girmiştim. 7 ay boyunca bu acıyı ve mutluluğu katladıkça katladım. 

Acının verdiği başarı

Uzun bir dönemden sonra artık hayallerimde ki vücuda sahip biriydim. Yalnızca tek bir hayali başarmak arkasında bir çok şeyin değişimine sebep olur. Diksiyonum, özgüvenim, çevrem, derslerim, hayatım.. Baştan sona değiştirir bir hayalin gerçek olması insanı.

İlk başta yazdığım sözü hatırlıyor musunuz? 

The pain you feel today is the strength you feel tomorrow. ( Bugün hissedeceğin acı, yarın hissedeceğin güçtür. )

Başarmak için zorluklara göğüs germemiz gerekiyor. Ya hayal ederiz ya da hayal ettiğimizi başarırız.

Marvel'in yarattığı Superman, Batman,  Legend of Tarzan,  Thor,  Wolverine,  Captain America karkterlerini hepimiz biliyoruz.

Filmlerinde hepsinin çok harika bir vücuda sahip olduklarını bize her seferinde gösteriyorlar. Peki ya onlar o filmde oynamanın hayalini nasıl gerçekleştirdiğini biliyor muyuz?

Hiç kolay bir yoldan geçmediler. Emin olabilirsiniz. Onlarda öncesinde acı çekti, ağrılarla uyandı ve pes etmeden devam etti. 

Şöyle de bir video koyayım, hep birlikte izleyelim başarışlarını.. ( Motive aşılayacağına eminim.. )

Alexander Skarsgård - Legend of Tarzan
Ben Affleck - Batman, Batman V Superman
Chris Evans - Captain America, The Avengers
Chris Hemsworth - Thor, The Avengers
Christian Bale - Batman, The Dark Knight
Dwayne the Rock Johnson - Hercules, Black Adam
Henry Cavill - Superman, Man of Steel
Hugh Jackman - Wolverine, X-Men 

source

Olay sadece vücut geliştirme değil tabi ki.

source

Les Brown dünyanın en iyi motivasyon konuşmasıcıdır. Fakat ondan önce onun bir hayali vardı. Hayalini gerçekleştirmek için ne kadar olumsuzlar başına gelse de pes etmeden, yılmadan devam ederek başardı.

Dilerseniz kendisinden dinleyelim.

source

Daha çok fazla ünlü insan var, zorlularla başara çıkarak hayalini gerçekleştiren. 

Hayallerinizden vazgeçmeyin, hayal edin ve başarın..

Hayallerinizi gerçekleştirmeniz dileğiyle..



Sort:  

güzel yazı kalemine sağlık...

Değerli vaktinizi yazıma ayırıp okuduğunuz için ben teşekkür ederim..

Congratulations @baypars! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply
Award for the number of upvotes received
Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58148.81
ETH 2345.69
USDT 1.00
SBD 2.35