İnstagramdan Kızlara Yürüme TekniğisteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Genelde zamanımın büyük bir çoğunluğunu kütüphanede ders çalışmak için kalarak geçiriyorum. Peki gerçekten ders çalışabiliyor muyum? İnternette yapacak bir sürü şey buluyorum ve bunları yaparken aralara ders sıkıştırıyorum :)

Geçenlerde yine ders çalışırken yanıma almışım altın ayıcıklı jelibonları bir yandan yiyorum bir yandan derse bakmaya çalışıyorum. Bu arada ders çalışmaya çalışan arkadaşlara tavsiyem jelibon yiyerek rahatlayabilirsiniz. Yumuşak lastik gibi olduğu için hocanın kafasını ısırır gibi bir his veriyor :) Her neyse öyle canım sıkılmışken jelibonları sıralamaya başladım ortaya ilginç bir görüntü çıktı sonra instagramda bunu hikaye attım. Aradan 10 dakika geçmeden kızların hepsinden mesaj gelmeye başladı. Şunu çözdüm kızların çok hoşuna gidiyor böyle şeyler gençler buradan yürüyebilirsiniz. Bugünde böyle geçti işte sizinle paylaşmak istedim. Fotoğrafı buraya bırakıyorum.


![instagram hikaye.jpg]()
Sort:  

processor "register"larını mı çalışıyorsun? :) Allah yardımcın olsun.

Eyvallah hocam. Biraz sıkıntı bir ders ama gereken neyse onu yapıyoruz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65