Airdroplarda aradığımı bulamadımsteemCreated with Sketch.

in #tr5 years ago (edited)

coinozor.com airdrop.jpg

Merhaba arkadaşlar coinozor.com dan sonra ciddi bir reklam kampanyası planladım aslında işler iyide gitti fakat gararanti ödeme yapan airdrop sayısı çok azdı ve FELİXO GİBİ SCAM olan projeler yüzünden işler pek umduğum gibi gitmedi. Aslında reklam maliyetlerini çıkardım fakat bu işler biliyorsunuz ki telegram da dönüyor telegrama odaklandım şuan 35 kişilik bir grup oluşturmayı başardım tabi ilerleyen günlerde sayı artacaktır hedefim 200 kişilik grup +50 aktif katılım başarılması zor bir hedef değil tabi. Google reklamlarına da bir ara verdim çünkü çok maliyetli ve anında ödeme olmayınca ya da orta vadede kesin ödeme olmayınca çok sevimli olmuyorlar malesef. Bazen diyorum nerden bulaştık şu işe :D Ancak hala umudum var ciddi bir projenin muhakkak airdrobu olacak ve reklam dönüşü oldukça iyi olacaktır o ana kadar shit coin airdroplarına bir ara verdim.

Aktif airdroplara : https://www.coinozor.com/ 'dan ulaşabilirsiniz.

Bunun dışında 100 coin ödüllü 10 coin referans ödüllü airdroplarla ugrasmak yerine 2-3 multi hesap açmak çok daha mantıklı geldi bana. KYC olayı biraz tatsız olur ama yinede olur :) KYC istemeyen airdrop kalmadı zaten nerdeyse. Garanti bir airdrop için pusudayım :)

MİRACLE TELE:Ciddi bir yatırım yaptım hergünde yapıyorum 0.50 Euro dan borsaya girerse söz verdikleri gibi aslında harika olacak. Risk almak gerekir diye düşünüyorum risk almadan hiç birşey başarılmaz. Ayrıca tavsiyede ederim @coinozor blog ta iyi bir yazı yazıp en kısa sürede sizlerle paylaşacağım.

Telegram kanalımız: https://t.me/coinozor

Sort:  

You received a 10.00% complementary upvote from @swiftcash 🤑
To stop similar upvotes from @swiftcash, reply STOP.

You got a 29.40% upvote from @brupvoter courtesy of @bayeco06!

Airdroplar bir nevi şans işi aslında. Fakat ben airdroplar için yatırım taraftarı değilim

Telegram kanalımıza gelerek 0 yatırımla katılın işte hocam :3

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 65292.16
ETH 2651.21
USDT 1.00
SBD 2.85