You are viewing a single comment's thread from:

RE: TR Kasa Raporu [01.04.2018]

in #tr6 years ago

@trkasa Türk Topluluğunun geliştirilmesi ve tr tagının yükseltilmesi adına oluşturulmuş güzel bir proje. Yani tüm Steemit Türkiye 🇹🇷 nin kasası. Keşke elimden daha fazlası gelseydi daha fazla katkıda bulunabilseydim, bu şekilde kaliteli paylaşım yapan türk kardeşlerimize destek olmuş oluyoruz, hem de tr tagının yükseltilmesini sağlamış oluyoruz, umarım bu yazı katkıda bulunmak isteyecek kişilere ulaşır, ben sayfamda paylaştım, daha fazla kardeşimizin trkasaya destek olmak için paylaşacağına da eminim, trkasaya gönüllü olarak katkı sağlayacak, güzel gönüllü kardeşlerimizin katkı sağlayacağını düşünüyorum, umuyorum ki birdahaki trkasa raporunda daha fazla kişinin listede ismini göreceğiz. Birlik olmak sadece sözle değil katkı ile de gösterilmeli ki fiili yardımlar yapılabilsin.Emeği geçenlere teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59488.68
ETH 2538.17
USDT 1.00
SBD 2.52