You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mevlana Turuna Ne Dersiniz ?

in #tr5 years ago

Her Konya ziyaretimde gitmessem şayet kendime haksızlık ederim- etmişim hissi taşırım. Nedenini henüz bilmiyorum

Aynı hissiyatı ben de yaşıyorum. Konyaya gidip de Mevlana yı ziyaret etmeden hiç dönmedim bunu boynumun borcu gibi hissettim hep, çünkü oranın maneviyatı çok farklı.

Mevlana’yı ziyaret etmek yarın haç görevini tamamlamak gibiymiş.

Mevlana Müzesi’nin el yazması kuranların sergilendiği bölümün orta kısmında bulunan camekanlı bölümde Hz Muhammet in (sav) sakalı şerifi bulunmakta ve o camekanlı bölümde küçük hava delikleri var, o hava deliklerinden harika bir koku yayılıyor her gittiğimde o mis kokuyu duyuyorum.

Ellerine sağlık canım yazına bayıldım. Memleket hasreti giderdim:)

Sort:  

Çok teşekkür ederim @baycan. Aynen boynun borcu gibi işte. Aksinde huzursuzluk yaşıyorum.
O bahsettiğin alana da gittim elbette. O kokuyu ciğerlerime kafar çektim üç dört kere, başkasının hakkını gasp eder gibi hatta 🙈
40 kat sarılı olduğu halde yıllar yılı değişmeyen, azalmayan o muazzam koku ...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 69047.36
ETH 3739.58
USDT 1.00
SBD 3.66