Sort:  

Aha izin geldi @tahirozgen!

Şey, ehmm! Biz bi balkona çıkıp gelelim...

Oleeeeeey! Çakmağın var di mi hocam, ben kendiminkini kaybetttim de.

Ben çakmaksız ve yedek sigarasız çıkmam dışarı bilmiyor musun... Ayıp ettin bak!

Dışarıda mıyız ki? Balkon ne iş o zaman? Kafam bulanıyor galiba, atın beni denizlere!

Burası @edebiyat'ın evi. Ben, yani; @sahinadm, kendi evimden dışarı çıktım. Biraz yürüdüm ve bu eve geldim. Burası @edebiyat'ın evi. Anladın mı yavrum? Aferin sana, hadi otur da çay koyayım. :D

ben @edebiyat ın evi olmaz sanırdım. @edebiyat her yerde bilirdim. Bazen bir duvar dibinde, bazen bir kapıt yaprağında bazen de internette. Belki de bir vapur da ya da trenin dumanında. Hatta bir ambulansın sireninde ve belki de bir mezar taşında.

Orası öyle tabii canım. :D

Bir zamanlar @doctorbishop vardı o nerelerde gören var mı ?

@Sahinadm balkonun dışarsına çıkarken demek istedi @tahirozgen hocam

Ya içindesindir balkonuın ya da dışında yer alacaksın gibi bir şey olsa gerek.

Herhangi bir dışarı. :D

en son adanaya gitti, aşık olmuş diyorlar. Bir daha buralara dönmeyecektir. Aklı başında değil, mecnun oldu.

Vah vah onu da kaybettik desenize. Allah yardımcısı olsun zor işler.

aman iyi oldu ya, sahte doktor @doctorbishop.

Ya öyle demeyin hocam herkese vardı bir reçetesi

Şimdi @damla da bir çeşit getirir, o ne getirse acaba?

bi kendine yoktu. çok bilmiş @doctorbishop :)))

Doktor adana'da ve çok yoğun. Dönecek ama hiç merak etmeyin :)

Doktor sizi kaybettik sandık :))

Doktor kaynanan seviyormuş bak pasta aldım gelirken

Girişte salonda.

Yalnız hemen başlamayın daha suböreği bir de kısır geliyor

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63665.23
ETH 2621.19
USDT 1.00
SBD 2.77