You are viewing a single comment's thread from:

RE: Manasızlık Tasallutu

in #tr6 years ago

İçinde sayamadığım bir çok olay örgüsünün yaşanacağı bir yazı yazacağınızdan emindim ve nitekim de beklediğim gibi bir paragraf geldi harika olmuş emeğinize sağlık hocam👌

Yalnız

O kadar ağırıma gidiyor ki kahvaltımda önüme konan komodo ejderi yumurtasını bile yiyemeden yarım bırakıyorum.

Bunu anneniz duysa üzülür komodo ejderi yumurtası hiç yarım bırakılır mı 😂
Benim oğlum bıraksa mahvolurum .

vitamin kaynağı hastalıklardan korur yarım bırakmayın bir daha Sudan sebeplerle .

Hocam bu arada oğluşum için komodor ejder yumurtamız bitmiş bize iki kilo kadar varsa gönderir misiniz ? Ne de olsa steemit komşusu sayılırız. Ne demişler komşu komşunun komodor ejder yumurtasına muhtaçtır 😄

Sort:  

Çok teşekkür ederim.

Komodo ejderi yumurtası yola çıktı geliyor 😂😂 afiyet olsun.

oğlum bu habere çok sevinecek teşekkür ederim çok iyisiniz hocam :)bundan sonra bitince hep sizden isterim artık

Hocam resimlerinizi sanırım kendiniz hazırlıyorsunuz değişik ekzantrik yazıyla uyumlu böyle resimler yapabilmek de ayrı bir yetenek ellerinize sağlık hocam

evet uzun süredir kendim bir şeyler çıkarmaya çalışıyorum ama yetenekten ziyade çeşit çeşit programın yeteneklerini kullanıyorum :)))

O çeşit çeşit programların yeteneklerini kullanıp bu sanat eserlerine benzeyen yapıtları oluşturmak da bir yetenek hocam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61263.81
ETH 2676.81
USDT 1.00
SBD 2.59