You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kovboy hikâyesi #17

in #tr6 years ago (edited)

Sevgili @sudefteri, kovboy yazını görünce işte bu benim istediğim @sudefteri dedim içinden. Yılmayan , mücadeleci ve ne istediğini bilen.

Yazın biraz uzun olsa da sonuna kadar keyif alarak okudum, sen gerçekten yeteneklisin. Yazmayı seviyorsun, kendin için de olsa yaz güzellik. Kim okumuş kim okumamış bunu düşünme...
Yazarken mutlu musun? Gerisini boşver 😍🤗bunu düşün ve yaz güzelliğim🤗. Hayat seni yenmesin sen yen güzelliğinle... Ben sende o gücü görüyorum.

Kovboy filminde Drew in yaşadıkları baya üzücü, annesi onu askerlikten kurtarmaya çalışırken iyi mi yapmış kötü mü ? Askere gitseydi sanki daha iyiydi... Hem filmi anlatmışsın, hem hayatı güzel bir hicivli dille eleştirmişsin. Her ayrıntıyı güzel yakalamışsın, Drew bir nevi kötü olmaya itilmiş ama mayası temiz dediğin gibi bence... Filmin devamında Drew ya doğru yola geri dönecek ya da hayatı eşekler cehennemini boylayacak, filmin devamını bekliyorum 😍

Sort:  

çok teşekkür ederim canım arkadaşım💕
ben de eski güzel günlerdeki hâlime dönmeyi istiyorum ve o günleri hatırlatan kovboy yazısıyla bir adım atmak istedim🙆‍♀️

bu güzel sözlerini okuyup da kendini iyi hissetmeyecek kişi yoktur sanırım, iyi ki varsın🤗


yazıyı okuduğun ve düşüncelerini paylaştığın için teşekkür ederim, Drew için ailesi en doğru olanı yaptı o şartlarda galiba ama işte hayat şartları ona istemediği şeyleri de yaptırsa, mayası temiz olduğundan doğru yolda olacağına inanmak istiyorum🙆‍♀️

Drew gibi de Jake gibi olanlar da her zaman etrafımızda olacak önemli olan hangisini seçtiğimiz..

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58180.92
ETH 2477.99
USDT 1.00
SBD 2.42