You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1 yıl..

in #tr6 years ago

Bu siteyi hem varlığınla hem yazdıklarınla güzelleştirin, yardıma ihtiyacı olan herkesin hep yanında oldun, güzel yorumlarla yazıları süsledin, bu platformda beni hiç yalnız bırakmadın hatta benden çok sen benimde yanımda oldun sana ne kadar teşekkür etsem az hakkını ödeyemem sen çok vefalı bir dostsun, iyiki varsın , iyiki tanımışım senin gibi güzel bir yüreği, kovboy şapkalı kız💓🤗

Sana karşı çok mahçubum ben bu yazıyı hemen görmeliydim. İlk kutlayan ben olmalıydım 🙁

Seni çok seviyorum 🤗❣️

Sort:  

çok sağol canım, senin buradaki ve yanımdaki varlığın yeter zaten, kutlayıp kutlamaman o kadar da önemli değil💕

ben de seni seviyorum demiş miydim🤗⚘

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65702.61
ETH 3485.24
USDT 1.00
SBD 2.51