You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 24.06.2018

in #tr6 years ago

Steemitte değişmesi gereken çok şey var.

  • Bencillik, sadece ben zihniyeti değişmeli, nasıl değişebir, insanlara örnek olarak bir kısmı değişebilir ama diğer kısmı ne olacak derseniz. İstemedikçe kimseye zorla birşey yaptıramayız. Steemitte insanlarımız oy atmayı bırakın bedava olan güç bile harcatmayan yorum faaliyetini gerçekleştirmiyor. Zaten yorum yapmak da insanın içinden gelmeli. Günde on kişiye yorum yapmak yarım saatinizi bile almaz.
  • Oy hakkımızın günlük on tane olmasını ve oy kullandıkça gücümün düşmesini istemezdim.
    Eğer daha fazla oy hakkım olsaydı ve oy kullandıkça gücüm düşmeseydi, daha fazla kişiye ulaşıp yardımcı olabilirdim. Ben ve benim gibi bir kaç arkadaşım yeni gele lerin çoğunun yazısını upvote yaparak daha iyi destek olabilirdik.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57340.70
ETH 3072.28
USDT 1.00
SBD 2.37