You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nietzsche Ağladığında - [Kitap İncelemesi]

in #tr6 years ago (edited)

Yazınızı beğendim @trliste de önermek isterdim. Ama @trliste curation trail yani yorum kuyruğuna katılmadığınız için öneremedim malesef :(
Katılmak için @trliste linkini tıklayarak postlardan traile nasıl katılacağınızı öğrenebilirsiniz.

AYRICA bol oy almak isterseniz de @jumbot u tavsiye ederim ☺️ Bir postta en az 20 oy artı 0.15 sbd alirsiniz @jumbot linkine Tıklayarak Katılım kuralları postlarının icinde yazıyor :)

Sort:  

Merhabalar,

@trliste curation trail'e katılım sağladım. Bu ve bundan sonraki postlarım için destek olabilirseniz sevinirim.

Teşekkürler.

Katılmanıza çok sevindim. Bundan sonraki güzel yazılarınız artık trlistede değerlendirilebilecek. 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64155.87
ETH 3422.91
USDT 1.00
SBD 2.59