You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişisel Swot Yapmalıyız

in #tr6 years ago

Merak ettiğim bir konuydu bilgilendirme için teşekkür ederim güzel bir anlatım olmuş emeğinize sağlık :)
Oğlum geçen sene metalurji ve malzeme mühendisliği kazandı bu sene yazılım okumak istiyor yani istediği mesleğin yazılım olduğuna karar verdi biz de ebeveyn olarak destekliyoruz sonuçta hayat onun hayatı nerede mutlu ve verimli olacaksa onun içün destek olmaya çalışıyoruz.

Sort:  

Kendisini o yaşta tanıması ve meslek tercihini bunu göz önünde bulundurarak yapması onun adına çok erdemli bir karar. Sizlerde ebeveynleri olarak onu desteklediğiniz için sizleri de ayrıca tebrik ediyorum. Bende endüstri mühendisliği mezunuyum. Mühendislik ve yazılım alanlarını ayrı ayrı tanıma fırsatı buldum. Yazılım alanına yatkın olduğunu düşünüyor ve bunu destekleyici azim ve kararlığı gösterirse iyi yerlere geleceğini düşünüyorum. Konuya olan katkınız için ise ayrıca teşekkür ediyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60754.63
ETH 2349.52
USDT 1.00
SBD 2.53