You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gençler, Anneler, Babalar, Romalılar!

in #tr6 years ago

Bayram arefesi yapacak çok işim var ama bu video yu izlemeden işe başlamak istemedim.
Emin Çapa nın memleketimde yapmış olduğu bu konuşmasını dinlerken çok etkilendiğimi söylemeliyim.
Malesef ülkemizde bilime ve geliştirilmesine çok önem verilmiyor. Çocuklarımız çok zekiler. Ama çakraları kapalı çoğunun bilgisayar oyunları köleleştirmiş çoğunu, Facebook , instagram da harcanan vakitler, ne mutlu bana ki Facebook ve instagram gibi gereksiz uygulamaları hep vakit kaybı olarak gördüğüm için hep uzak durdum. İyiki de durmuşum. Çünkü bir üreticilik yok, çocuklarım beni görüyor, hep birşeyler yapmaya üretmeye çalışıyorum ama ne kadar etkili oluyorum orası tartışılır. çocuklarıma her zaman üretici olmaları için örnek olmaya çalışsam da yeterli olamıyorum malesef, biz anne babalar değişmeli üretmeli ki örnek olabilelim geleceğin mimarlarına.
Blockchain de olduğum için kendimi şanslı hissediyorum, burada insanlara faydalı olmaya çalışıyorum, üretken miyim orası tartışılır biraz. 😃
Ama blockhain den bi haber bir sürü insan var, nedir ne yapılır nasıl üretilir nasıl kazanılır bilmiyorlar, o yeşil alana nasıl ilerleyeceğiz, sararıp nasıl yeşil olacağız
Bunun için başta bizlerin gelişmesi sonra etrafını geliştirmesi lazım, gelecek blockchain üzerine inşaa ediliyor.
Eğer Türkiye olarak geliştirmezsek kendimizi " bizi de alın " diyenler arasında olacağımız kesin. Videoyu farkındalık yaratmak adına whatsaptan dinleyeceklerini düşündüğüm kişilere attım.
Teşekkür ederim güzel paylaşımınız için 😄

Sort:  

Örnek olma davranışlarınız ve Whatsapp'tan paylaşımınız için teşekkürler.
Zira bir an önce, binlerce milyonlarca kişi olarak Zihin Gücüne geçmemiz lazım..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63114.90
ETH 2626.13
USDT 1.00
SBD 2.72