You are viewing a single comment's thread from:

RE: Keklere Fısıldayan Kadın...

in #tr5 years ago

İlahi Canan hanım😊 yoğun bir iş gününden geldim ve sizin bu tatlı kek videosunu izledim bütün yorgunluğum geçti. Çok samimi ve eğlenceli bir video çekmişsiniz. İkinci videoda koptum zaten😁
Her ne kadar kek kalıbından çıkarırken kekiniz dağılmış olsa da ki bunun nedeni keki socakken çıkartmaya çalışmanız olabilir. Ama eminim ki çok lezzetli bir kek olmuştur 😋 Gökhan hoca sizin gibi tatlı ve hamarat bir eşe sahip olduğu için çok şanslı 😃
Güzel ellerinize yüreğinize sağlık bu samimi videoyu bizlerle paylaşıp gülümsememize neden olduğunuz için neşeniz daim olsun inşallah 🧿

Sort:  

Teşekkürler.Ne zaman özenip bir şeyler yapsam böyle oluyor.Bir gün Gökhan'ın doğum gününe bir pasta yapmıştım sormayın gitsin.Gökhan Bey'den rica edelim de o pastayı da paylaşsın bunlar ne ki:))))

Siz süpersiniz ☺️ Paylaşırsanız büyük bir keyifle izlerim.
Sizden güzel ve eğlenceli tarifler bekliyorum . O kadar özendim ki bir tarif videosu çekmeyi bile düşündüm ama benimkini izlerken gülmekten bayılabilirsiniz 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70351.33
ETH 3563.43
USDT 1.00
SBD 4.72