Para Çekme İşini Kolaylaştırmak İçin Katkılarınızı Bekliyoruz.!!!

in #tr6 years ago (edited)

image

kaynak

Steemit bloggerları olarak steemitten para çekmek hepimiz için uzun ve uğraşlı bir hal olduğunu az çok biliyorum. Bir keresinde oğlumun ütopian’dan kazandığı paraları bankaya aktarmaya çalışırken izlemiştim, oldukça karışık ve uzun işlemler yaptığını gördüm, o borsadan bu borsaya sonrasında sbd ‘yi litecoin’e çevirmeler uğraş, zaman ve ufak da olsa maddi bir kesinti oluşmasına neden oluyor. Steemitten hiç para çekmemiş olmama rağmen bunları az çok biliyorum ve buradaki bütün arkadaşlarımın bu konuda sıkıntı yaşadığını biliyorum. 😃

@damla kardeşimin discordda yaptığı duyuru sonrasında @murattatar kardeşimizin bizler için para çekme sıkıntısını hafifletecek bir yarışması olduğunu öğrendim ve hepimiz adına katkıda bulunmak için ben de koinex’e email attım.

Attığım email’in içeriği aşağıdaki resimdeki gördüğünüz gibi….😃

image

Sonrasında bana bu şekilde dönüş yaptılar sağolsunlar. 😃

image

Umarım az da olsa katkım olmuştur. Yarışmada değerlendirmeye alınmasını istemiyorum, sadece destek olmak ve katılımı arttırmak adına katıldım.

Arkadaşlar ne kadar çok talep olursa talebimizin kabul olma olasılığı o kadar artıyor. Herkesi email yoluyla da olsa bu yarışmaya katılmaya davet ediyorum. 😊 Email atmak beş dakikamı bile almadı. Sonuçta hepimiz için atılan bir adım. 😃 😃 😃

Katılanlara ben de 0.100 sbd hediye, az ama, "az veren candan çok veren maldan" demişler. 😃 Katılanların sadece hem benim paylaşımımın altına hem de @murattatar'ın bu paylaşımının altına email resimlerini bırakmaları yeterli. Çok güzel ödüller kazanabilirsiniz @murattatar'ın yarışmasında. Vakti olanlar benim gibi post olarak da yorum atabilirler. Yazıma oy istemiyorum ama herkese ulaşması için reestem ederseniz sevinirim.

Türk topluluğuna katkı sağlamak adına düzenlemiş olduğu bu yarışmadan dolayı @murattatar kardeşimize, yarışmasına destek olan, @damla, @arafs, @anadolu, @keepcalmandread @peri ve moderatörlerinden biri olarak @jumbot 'a teşekkürü bir borç bilirim. 😃

Sort:  

@baycan dediğin gibi ne kadar çok talep olursa işleme girme olasılığı o kadar artacaktır. Desteğin için teşekkürler ;)

//Bu arada @sauronbey discord üzerinden yazmış ama ben NoDiscord modunda olduğum için sonradan gördüm.
Yani @jumbot desteği de var ;)

İnşallah proje ile ilgili en kısa zamanda güzel sonuçlar alırız. Email atmak çok kısa bir süre yani vakit almıyor, o kadar duyuru yapıldı neden katılım bu kadar az, bazen böyle durumlar üzüyor beni. Sonuçta kişisel değil toplum yararına bir adım ama😔, her neyse katılanların yüreğine sağlık....😃

Size de bu güzel düşünceniden dolayı ayrıca teşekkür ederim ☺️

eline saglik bence cok guzel bir dusunce olmus.

Teşekkür ederim @omerbayrak bir email atarsanız hepimiz için çok sevinirim ☺️ .

You got a 1.41% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

Teşekkür ederim ☺️

elinize sağlık çok iyi yapmışsınız. :) Bir bakmışsın Haziran'da yerli borsalardayız. :)

İnşallah hocam güzel düşünelim güzel olsun ☺️

You got a 1.87% upvote from @postpromoter courtesy of @baycan!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Elinizi sağlık, yazınız; içten ve özverili olmuş teşekkürler...

Teşekkür ederim , siz de email atmışsınız tebrik ederim güzel katılımınız için 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62205.55
ETH 2397.85
USDT 1.00
SBD 2.50