Kaldırımın Hakimi "OSKAR" [TRLİSTE YARIŞMASI 4]

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar. 🤗

@trliste nin düzenlemiş olduğu portre yarışmasına yazdığım ikinci paylaşımımda size kaldırımın hakimini tanıtmak istiyorum. Birinci paylaşımıma buradan bakabilirsiniz

image

Bu tatlı köpüşün adı “Oskar”. Biz Oskar ile hemen hemen her gün aynı kaldırımda karşılaşıyoruz. Oskar’a çevredeki esnaflar yemek veriyor, ilgileniyorlar. Çok uysal, akıllı ve insan canlısı bir köpüş.

Bu fotoğrafı çektiğimde, yorgun bir iş gününden eve doğru dönüyordum. Yine aynı yerde Oskar ile karşılaştım. Yani kaldırımın ortasında, bacak bacak üstüne atmış, “buranın efesi benim” dermişçesine kaldırımın ortasına yayılmış. 😂😂 Onu öyle görmek çok hoşuma gitti, bir de bana şapşik, şapşik bakışı çok komikti. 😃

Ona dedim ki “sen ne tatlı birşeysin öyle, dur sakın kımıldama, resmini çekeceğim.” O da hiç istifini bozmadı, şapşik bakışlarına devam etti. Fotoğrafını çektim. Sonra başını okşadım. Sessiz sessiz sevdirdi kendini. Oskar ile olan diyaloğumuz bütün yorgunluğumu stresimi alıvermişti birden.🤗 Yorgunluğumu atmış bir şekilde, enerji dolu döndüm evime.

Hayvan sevgisi insana terapi gibidir. Hayvanları seven insanları da sever. Onlara bir damla sevgimiz bile bir sadaka değerindedir.

@trliste nin düzenlemiş olduğu bu portre yarışmasında emeği geçen herkese teşekkür ederim.

image

Yeni başlayan kardeşlerimize @trliste ile ilgili bir tanıtım yapmadan geçmek istemiyorum.

TRLİSTE

TR etiketinin yükselmesi ve kaliteli paylaşımların arttırılması amacıyla oluşturulan bu proje Steemit Türkiye’nin 🇹🇷 başlatmış olduğu bir kürasyon projesidir. @trliste de hergün gönüllü değerlendirme ekibi tarafından Steemit Türkiye Discord Kanalında değerlendirilen kaliteli yazılar arasından, en yüksek puan alan 3 yazıyı ve 1 fotoğrafı, TR Liste Curation Trail'i ile oylayarak destek olmaktadır. Şu an itibariyle trailde yani oy kuyruğunda 157 kişi bulunmaktadır. Yazınız seçildiğinde 157 kişi tarafından oylanmış olacak.

@trliste kurallarına uygun olarak hazırladığınız yazınızı @trliste Steemit Türkiye Discord Kanalında kurallara uygun olarak önerebilirsiniz.

Trliste Kuralları

  • Plagiarism ( eser hırsızlığı ) yapmamak. Yani @cheatah dan uzak durmak. 😃
  • Yazıların toplum içerisinde ayrımcılığa ve ağır tartışmalara sebebiyet verecek konulardan olmaması.
  • Yazıların Türkçe dilinde yazılmış olması.
  • #tr etiketinin en başta kullanılması.
  • #trliste etiketinin kullanılması.
  • trliste curation traile katılmış olmak.
    TR Liste projesine destek vermek için curation trailine katılmanız tr tagını da güçlendirecektir.

Yukarıdaki kurallara uygun yazınızı @trliste Discord kanalında önerebilirsiniz.

Trliste Öneri Kuralları

@trliste öneri kanalında öneri yapabilmek için; ilk önce başka birinin kurallara uygun hazırlanmış bir paylaşımını seçip “önerim” yazıp yazı linki ile birlikte atmalısınız. Ardından “kendi gönderim” yazıp paylaşımınızı atabilirsiniz. Başkalarına ait @trliste önerilerinizi seçerken kanalda başkası tarafından önerilmemiş olmasına ve bir önceki gün @trliste de değerlendirilmemiş olmasına dikkat etmelisiniz.

@trliste kanalında önerinizin nasıl puanlandığını görebilir, ona göre yazınızdaki eksiklikleri tespit ederek daha iyi yazı hazırlayabilirsiniz. Böylece yazı kalitenizi de arttırmış olursunuz. Ben @trliste puanlaması sayesinde eksiklerimi görüyorum ve o yönde kendimi geliştirerek daha iyisini yapmaya çalışıyorum

image

Trliste Yazıları Seçerken Baz Aldığı Puanlama Sistemi

  • Kullanılan dile ve konuya hakimiyet, yazım kurallarına uygunluk.
  • Markdown kodlarının etkili ve düzenli kullanımı, görsel görünüm.
  • Kullanılan görsellerin kaynaklı, lisanslı ya da orjinal olması.
  • Etiketlerin doğru ve etkili kullanılması.
  • değerlendiren kişinin puanı

"trliste" etiketini yazınıza ekleyerek siz de TR Listenin desteğini alabilirsiniz. TR Liste kuralları ve nasıl seçileceğiniz hakkında daha ayrıntılı bilgi için bu konuyu okuyabilir
ve Steemit Türkiye Discord Kanalı ndan moderatör arkadaşlarımıza ulaşabilirsiniz.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim 😊
Kalın sağlıcakla güzel dostlar. 🤗

Sort:  

Güzel bir paylaşım olmuş. Fotoğraf da güzel. Ama bence kısa hikayeler yazabilirsiniz, yazılarınız çok akıcı oluyor. Bir düşünün bence ;)

Beğenmenize çok sevindim. Yazılarımda elimden geldiğince sıkmamaya çalışıyorum, sanki karşımdaymışsınız gibi konuları konuşma havasında işlemek benim de hoşuma gidiyor .
Ara ara bu tür paylaşımlar yapacağım:))

Oscar doğuştan bir model!
başarılı poz iyi çekim , tebrikler arkadaşım

Evet usta oyuncular gibi poz verdi:)teşekkür ederim güzel yorum için 😄

Maşallah Oskar'a duruşundan belli ne kadar iyi insanların bulunduğu bir semtte yaşadığı. Duruşunda ne korku var ne endişe. "Hayırdır?" der gibi bakıyor :D

Hayvamsever insanların bulunduğu bir ilçede yaşıyorum herkes ya bir kap su koyar ya da mama alır besler. Bize havlayıp korkutmazlar, rahatlar. İstedikleri gibi gezerler.:)teşekkür ederim güzel yorum için 😄

Ne kadar guzel de poz vermis😀

Aynen ben de bayıldım bu pozuna, fotoğrafı çekerken hiç aklıma gelmedi onun bu pozuyla bir yarışmaya katılacağım:))

Sevimli kopus:)

Çok şirin :)

Oscar 'ın oscarlık duruşu.. 😊 Harika bir fotoğraf ve yazı..

Çok asil durmuş değil mi güzel arkadaşım 😃

Aynen canım..

Çok güzel bir fotoğraf, tebrikler... ;)

Teşekkür ederim ☺️

Sen harikasın ve harika yazıyorsun

Teşekkür ederim ☺️ .Yazımı beğenmenize sevindim:)

Her gün yolunuzu gözleyen birinin olması ne kadar güzel :)

Aynen, onu göreceğimi bilmek de güzel.

Oskar'ın duruşu gercekten çok hoş.🤗Hayvan dostlarımızı sevelim onlara şiddet uygulamayalım.Güzel bir paylaşım olmuş.Yarışmada başarılar dilerim❤

Teşekkür ederim güzel yorumun için 😍
Birazcık sevgi bile yetiyor onlara:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65853.52
ETH 2697.93
USDT 1.00
SBD 2.86