Coogger 'a Katkı Yapmak Çok Kolaymış. 😃

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar.
Bildiğiniz güzel ve faydalı bilgileri paylaşarak @coogger 'a katkı sağlayıp, güzel katkılar alabilirsiniz. Nasıl mı? Coogger projesi sayesinde…

image

(Ekran görüntüsü aldım.)

Dün
@dangerux arkadaşımızın bu linkteki yazısını okudum. https://steemit.com/coogger/@dangerux/nedir-uln-bu-coogger @hakancelik kardeşimizin ve geliştirmeye devam ettiği @coogger ile ilgili bildiğimi düşündüğüm bazı şeylerin yanlış olduğunu @dangerux 'un yazısı sayesinde öğrendim. Ben @coogger ı yalnızca bilimsel yazılara ve yazılım konularına katkı sağlayan bir proje olduğunu sanıyordum. Meğerse @coogger a katkı sağlamak için bilim adamı yada yazılımcı olmaya gerek yokmuş. 😃 @coogger' a iyi bildiğimiz, insanlara faydalı olabilecek bilgileri anlatarak da katkıda bulunabiliyormuşuz. Belki bu konuda sadece yanlış bilen ben değilimdir. Ya da bu katkının bu kadar kolay yapılabileceğini bilmeyen de ben değilimdir. Belki başka arkadaşlarımız da benim gibi katkı yapması zor bir proje olarak düşünüyorlardır. Ama işte öyle değil @coogger 'a katkı sağlamak, insanlara bildiklerinizi öğretmek kadar kolay. İşte bu yüzden bu yazıyı yazarak herkesin iyi bildiği bir şeyi paylaşım halinde anlatıp, bütün herkesle o faydalı bildiklerini paylaşması ve öğretmesi için bu yazıyı yazmaya karar verdim. Cooger a katkı sağlamak ve postlarınıza kazanç sağlamak için paylaşımlarınızı coogger.com sitesine girerek yapmalısınız.

image

Hz Ali ‘nin bir sözü var hepimiz biliriz, “bana bir harf öğretenin bin yıl kölesi olurum”...
Öğretmek, elindeki bilgiyi başkasına aktarmak, birine bildiklerinle faydalı olabilmek, işte bu sözde anlatılmak istenen budur. @coogger a katkı sağlayarak sizler bunu gerçekleştirmiş olacaksınız. İçinizdeki cevheri, bilgileri bizlerle paylaşarak birilerine ışık olacaksınız. Verdiğiniz bilgilere tüm dünya insanları ulaşabilecek. Düşünsenize tüm dünyadaki insanlara faydalı bilgiler ulaştırabilecek ve onlara birşeyler öğretmiş olabileceksiniz. Hem sadece bilgi de değil, düşündürebilen, akıl, mantık ve yorum yazıları da @coogger ın ilgi alanına giren konulardan… yani @coogger a katkıda bulunmak çok kolay ve keyifli. 😃

image

Coogger Nedir?

@coogger henüz beta aşamasında olan Steem Blockchain’e bağlı birden fazla web uygulaması ile çalışan 13 Eylül 2017 tarihin de @hakancelik kardeşimiz tarafından oluşturulan açık kaynak kodlu bir platformdur.

@coogger ın discord https://discord.gg/kuzXcnV
kanalında aktif görevli cooggerup isimli bir botu bulunmaktadır.

Mademki bildiklerimizi anlatacağız yeni gelen kardeşlerimize sp ile bir kaç bilgi vermek istiyorum.

SP Hakkında Bilgiler

KONU: SP nedir? Faydaları nelerdir?

AMAÇ:Özellikle steemite yeni katılan kardeşlerimize sp hakkında yukarıda bahsettiğim soruları cevaplayarak yardımcı olabilmek.

SP Nedir?

Sp bizim Walletten oy gücümüzü gösteren bir güç simgesidir. İlk zamanlarda 15 sp yi sistem size ödünç verir. Sonra postlarınızda sp geliri elde ettikçe sistem size verdiği sp leri yavaş yavaş geri alır.

SP’ nin Önemi Ve Faydaları Nelerdir?

Sp bu sistemde geleceğimize yaptığımız bir yatırımdır. Sp ‘niz arttıkça oy verme gücünüz de arttığından başkalarına faydalı oylar atarsınız, hatta kendi postlarınızı oylayarak da kendinize güzel bir maddi dönüş sağlarsınız. Ayrıca bant genişliği sorununuz da sp ‘niz yükseldikçe ortadan kalkacaktır. Yüksek sp’niz olunca takipçi sayınız artar, postlarınız daha çok rağbet görür. Balinalar post yorumlarına baktığınızda çok fazla sayıda yorum ve oy görmenizi nedeni yüksek miktarda sp ‘ye sahip oldukları içindir. Bu yüzden hem kalıcı sp almak kalıcı güç sağlar, hem de arada sp kiralamak da kalıcı sp ‘ leri biriktirinceye kadar üç aylık da olsa hesabınızın güçlü görünmesini sağlar. Ama en sağlıklı olanı sık sık hesabınıza yani geleceğinize yatırım yaparak kalıcı olarak sp almaktır.
Burada güçlenmek öyle hemen pat diye olmuyor, biraz emek, sabır ve zamanla güçlü hesaplar olacağız hepimiz inşallah… ☺️

😃
Katkımın yeni gelen kardeşlerimize ışık tutacağına inanıyorum. Ayrıca yeni gelen arkadaşlarımıza sizler de yardımcı olmak isterseniz katkı sağlayacağını düşündüğünüz tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

Buradan @coogger ‘ı oluşturarak bizlere faydalı bilgiler sunmayı ve katkı yaparak faydalı işlere aracı olmamızı amaçlayan @hakancelik kardeşimize ve bizlere @coogger 'ı daha iyi tanıtan ve katkıda bulunabileceğimiz konusunda bizlere açıklayıcı bilgiler veren @dangerux kardeşimize çok çok teşekkür ederim ☺️

NOT:market ya da @minnowbooster dan sp nasıl kiralanır? Bilen birileri varsa yorum olarak paylaşabilirse çok sevinirim. Herkese ışık tutacaktır yorumlarınızı bekliyorum.

Kalın sağlıcakla güzel dostlar. ☺️

Sort:  

Coogger için görmek istediğim şeyler bunlardı, elinize sağlık. Daha çok ilerlemesi ve duyulması dileğiyle. İnşallah ileride hem kendine hemde Türk toplumuna çok şey katacak bir proje olacak.

Ben dr Türk toplumuna ve tüm steemit e güzel katkı sağlayacağına inanıyorum. Her zaman destekleyip tanıtmaya devam edeceğim bir proje . Yorum için teşekkür ederim ☺️

Elinize sağlık bizden ve projeden bahsettiğiniz için teşekkürler, sizin bu projeye hep desteğiniz oldu umarım güzel yerlere geliriz hep birlikte saolun. :)

Güzel yerlerde olacağına inandığım bir proje ve siz bu ptojenin baş kahramanısınız, gerçekten emek veriyorsunuz. Bu emeklerin karşılığı mutlaka olacaktır.☺️

@coogger gerçekten çok güzel bir proje çok fazla içerik üretmiyorum şu sıralar ama dönüşüm en kısa zamanda olacak ve @coogger üzerinden olacak

Aynen benim gibi gidip esteemden paylaşmayın dalgınlığıma geldi:))

Merak ettim, inceleyeceğim:)

Chic article. I learned a lot of new things. I signed up and voted. I will be glad to mutual subscription))))

@baycan hanım, Keşke bu yazınızı coogger.com dan paylaşsaydınız. Sizi de aramızda görmekten mutlu olurduk. Bundan sonraki yazılarınızı coogger.com dan paylaşırsanız daha bir destek olmuş olursunuz. Benden bahsettiğiniz için gururlandım ve mutlu oldum. herşey için teşekkür ederim.

O kısmı tam anlayamamışım hocam birdahaki katkımı oradan paylaşayım iyiki söylediniz. 😃
Sizin katkımızdan yola çıkarak hazırladım. Ama o kısmı tam anlayamamışım en azından yorumu okuyanlar bilinçli olurlar 😃. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim 😊 sp ile ilgili var mı ? güzel yorumlarınız, yeni kardeşlerimize tavsiyeleriniz.

Şöyleki @baycan hanım yeni başlayan arkadaşlara tavsiyem en az 2 3 ay sbd veya steem biriktirmek gerekli. Çünkü iyice araştırıp sistemi öğrenmek için o kadar süre gerekiyor. Bu zaman diliminde hata yapacakları için en iyisi biraz sabredip sbd biriktirip ondan sonra sistemi ögrenip oına göre harcamalarıdır. Büyük hesapları takip etsinler. Ve emek vererek hazırlanmış her yazı er ya da geç değer görecektir. Günde en az bir paylaşım yapmalarını da öneriyorum.

Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için:)

Rica ederim...

minnow booster'dan 1 steem'e 15 sp (90 günlük) kiralayabilirim. blocktradesden almak kazık

Bunu bilmiyordum biraz anlatabilir misiniz rica etsem. Okurlar faydalansınlar çok iyiymiş ben de editlerim anlattığınıza göre postu.

Screenshot (40).png

net apr 25 civarı yaparsan birisi spsini 12 haftalığına verir.

Hocam minnowbooster dan mı girdiniz bu sayfaya

https://www.minnowbooster.net/lease

net.apr oranını

https://www.minnowbooster.net/market buradan sp isteyen kişilerinr ortalama oranına göre vermen lazım mesela piyasa %25-28 uygun fakat bu kadar az sp'yi %30 yapmak bence daha mantıklı

Çok teşekkür ederim verdiğiniz faydalı bilgiler için. Sadece bana değil, bir çok kişiye ışık oldu bu yorumunuz.👍👍👍👍

Gelişmekte olan bir program bir el atmak lazım en azından paylaşımlarımozı coogger üzerinden yapıp gelişimine katkıda bulunabiliriz

Evet coogger da paylaşım yaparak destek olabiliriz, hem paylaşım yapan kazanır hem de coogger ☺️

Bizleri bilgilendiren bir post paylaşmışsın.Coogger projesini bilmiyordum.Tanıtman ve anlatman güzel oldu.Kalemine sağlık.:)

Coogger kazandıkça kazandıran, faydalı içeriklere onay veren güzel bir oluşum🤗

Herzamanki gibi bilgilendirici bizler ve yeni başlayanlar için ışık tutan bir post olmuş kalemine sağlık..

Teşekkür ederim güzel yorum için 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64852.72
ETH 3178.07
USDT 1.00
SBD 4.20