You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yol hikâyesi #2 | Tunceli

in #tr5 years ago

Ahhh sudefteri canım arkadaşım. Gerçekten özlemişim senin bu içten güzel yazılarını,

Sevdiğim ve değer verdiğim arkadaşlarımın hayatından sessizce uzaklaşırken ardıma dönüp baktığımda, belki de sadece güzel anıları ceplerime doldurup gittiğimi düşünsem de sararmış tarlalarda yürüdükten sonra paçalarınıza yapışan pıtıraklar misâli, hatırlamak istemediklerimi de yanımda götürdüğümü nereden bilebilirdim ki?

Güzel anılar hep bizimle olmaya devam edecek 😍 bazen ayağımıza pıtraklar da takılsa da, güzel anılar biriktirmek o pıtrakları önemsiz kılıyor 😀

Yine çok özenli harika bir gezi yazısı olmuş, gezdiğin yerleri o kadar güzel anlatıp resimlemişsin ki keşke o gezide ben de yanında olsaydım diye içimden geçirdim 🤗

Posted using Partiko Android

Sort:  

ben de senin bu içten sözlerini ve varlığını özlemişim canım arkadaşım 💗

umarım güzel anılar biriktirmeye devam ederiz..
çok teşekkür ederim canım beğenmene de sevindim🙏🌸
kafadar arkadaşlarla birlikte de gezmek isterdim doğrusu :p

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57563.20
ETH 3078.64
USDT 1.00
SBD 2.41