Bir Tanışma Öyküsü [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

Herkese Merhaba sağlıklı,mutlu,refah ve saygın bir Dünyada yaşamak dileğiyle.

image

Evet günümüz dünyasında sosyal medyanın gücünü gün geçtikçe görüyoruz magazin,eğlence,haber vs adını sayamayacağım daha birçok kişi ve kişiler bu platform altında toplanmış kendi içerik üretimini oluşturarak iyi yada kötü bir uğraş içerisinde maddi bir kazanç elde etmeye çalışıyorlar ve disiplinli bir çalışma başarıyı arkasında getiriyor.

Bir gün arkadaşımla çay eşliğinde hasbihal ederken bana sanal dünyanın gittikçe yaygınlaştığını dolayısıyla insanların artık bu yöne yönelerek ilgi odaklarının tamamen burası olduğundan bahs etti. Sonrasından ona da bir başka arkadaşının tavsiye ettiği bir siteden söz ederek nasıl bir yer olduğunu içeriğinin neler olduğunu ve tabiki de hepimizi cezbeden,heyecanlandıran maddi yönünü anlattı ilk başta bende sizin verdiğiniz o sert tepkiyi vererek bana anlatmış olduğu onca şeyi bir kenarıya bırakıp “saçmalama” ibaresini kullanarak terslemiştim.
Sonrasında bana öneri olarak sunduğu bu fikri ciddi bir araştırma sonucunda doğruluk payınında olduğunu görerek doğru olduğuna kanaat getirdim ve hemen üye oldum @turkuaztr’e bana bu konuda çok yardımcı olduğu için ve emek verip benim buraya üye olmamı sağladığı için öğreti yaptığı için
şükranlarımı sunuyorum.

KATKILARI
1- Özgün içerik üretmeyi yani üretken olmayı öğretti.
2-İng. Terimlerini araştırarak ne anlam ihtiva ettiğini öğretti.
3- Dayanışmayı öğretti.
4- Steem ile ilgili keşif yapmayı ve bu keşifi yaparken ki araştırma kabiliyeti.
5-Sabır’ı öğretti.

Yaşamda ki Değişiklikler

Katkı başlığı adı altında sıraladıklarım gerçekten benim için manevi anlamda çok büyük henüz maddi olarak birşeyler kazanmamış olsam dahi manevi boyutunun verdiği duygu,mutluluk hissiyat olarak bambaşka birşey sadece birazcık sabırlı olmamız gerek bu hikayemi okuyan arkadaşim evet sen çok mutlu ettin beni sana ve bu projeyi düzenleyen @kusadasi’a çok teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum Selametle.*

Sort:  

Congratulations @bayblack! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57941.45
ETH 2579.63
USDT 1.00
SBD 2.39