STEEM'i Niye Borsama Eklemeliyim ?

in #tr6 years ago (edited)


Görsel Kaynak

Merhaba arkadaşlar, @murattatar'ın paylaştığı ve Türk topluluğunun bir çok önde gelen ismi tarafından desteklenenen Steem/Sbd'yi Türk borsalarında işlem görmesi için çağrı içeriğine istinaden biraz empati kurmaya çalıştım. Borsa tarafından yaklaşarak "Hangisi karlı olur?" sorusunu düşündüm ve buna cevap olabilecek şeyler türetmeye çabaladım. Bildiğiniz üzere borsalarda kâr odaklı çalışan şirketler kimse gidip babasının hayrına Steem'i borsama ekleyeyim Türkler mağdur olmasın demeyeceği için, kâr getirecek yanlarından bahsedersek koini daha çekici hale getirebiliriz. Yani bence malı zorla satmaya çalışmak yerine çekici bir şekilde ortaya koymalı ve ilk olanın pastadan büyük payı kapacağınının sinyallerini vermeliyiz.

Bu kapsamda Steem/Sbd'yi borsalar açısından çekici yapabilecek birkaç kriteri kendime göre şöyle sıraladım:


Görsel Kaynak

  • Steemit tarafından kullanıcılarına Haziran 2016'dan beri **$40,154,371 ** dağıtıldı.


Görsel Kaynak

  • Steemit geçtiğimiz hafta 1 milyon üyeye ulaştı ve Türk topluluğu da hızla büyüyor. Sistemde gerçekten iyi gelirler elde eden Türkler var. Steemit'te en çok kullanılan dil etiketleri arasında Türkçe 4. sırada.


Görsel Kaynak

  • Kazançlarımızı TL'ye çevirmek istediğimizde ve STEEM üzerinden al-sat işlemleri gerçekleştirmek istediğimizde yabancı borsalara yönelmek zorunda kalıyoruz. Bu da hem bizim için masrafı arttırıyor hem de geliri yabancı borsaların kazanmasına sebep oluyor. Steem'i ekleyen ilk Türk borsası olurlarsa bu bizim için harika bir haber olduğu gibi şirketleri için de çok kârlı bir yatırım olacaktır. Bunun yanı sıra Steem/Sbd işlemlerini sizde yapan yüzlerce kullanıcı bütün işleri tek kalemde düzenli bir şekilde halletmek isteyerek diğer koinlerle ilgili işlemlerini de bu borsada yapma eğilimi gösterecektir.

Düşüncelerim doğrultusunda Koineks'e ve Btcturk'e şu şekilde mail attım:

Ayrıca Türk kripto camiasının fazlasıyla aktif olduğu Twitter üzerinden şöyle bir tweet dizisi yazdım:

Güncelleme: Arkadaşlar Steemit'in borsalarda işlem görebilmesi için Türklerin daha fazla duyması gerektiğini düşündüğümden. Hürriyet.com.tr'nin sosyal medya bölümüne ve ülkemizde teknoloji takibinde ilk sıralarda gelen Donanımhaber.com'un blockchain konusundaki sorumlu editörüne haber yapılması konusunda mesaj atarak bilgilendirme yaptım. Son olarak da teknoloji haberleri konusunda bir başka otorite olan shiftdelete.com'a mail attım ve kurucusu Hakkı Alkan'ın Twitter'ı aktif kullandığını bildiğimden bir tweet attım.

Topluluk olarak gerçekten azımsanacak bir sayıda değiliz ve kripto paralarla haşır neşir bir kitleyiz. Bunu farkettirebilirsek Koineks'in Steem'i borsaya ekleyeceğini düşünüyorum. Btcturk ve Sbd ise biraz daha uzakta bana göre. Siz de @murattatar'ın gönderisine girip inceleyerek destekleyebilirsiniz. Unutmayın ne kadar çok etkileşim sağlanırsa borsaların buna kayıtsız kalma ihtimali o kadar azalır.

İlgili Yarışma:
Yerli BORSALARA ÇAĞRI Yarışması [3300+ TL Değerinde SP + Oy + Kitap]

Sort:  

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir.

Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.

@quraturk'e 3. olarak seçildiğiniz için ekstradan @arafs hesabı tarafından % 30 oranında oylandınız @batuhoca, tebrik ederim.

Quraturk'e de size de çok teşekkür ederim destekleriniz için. :)

You got a 1.43% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

ov mannnn thank you. ingilizce bitti. :D @murattatar

We are disco thank you two ;)

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @batuhoca.

Ellerine sağlık hocam inşallah güzel sonuçlar bekliyoruz 😃

İnşallah Semra Hanım, Steemit'teki Türkler olarak heyecanlı 1 2 hafta bizi bekliyor. :D

Ben de email attım ama post olarak mı paylaşsam karar veremedim. 😃 Aslında tr etiketi için post daha iyi olur 🤗

Post olması iyi olur hem yarışmaya katılmış hem de 2717 takipçinize duyurmuş olursunuz :))

O kadar takipçim olmuş mu 😃😃

Maşallahınız var, olmuş olmuş. :D

Başarılar güzel ifade etmissiniz.. Insallah sesimizi duyan çıkar..

Teşekkürler Canan Hanım.

Benim şirketim olsa "Beni işe al, paraya ihtiyacım var." diyeni almaktansa "Beni işe alırsan sana şunu şunu kazandırırım." diyeni alırım. Bu mantıkla düşündüm umarım işe yarar. :D

teşekkürler efendim :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Batuhoca from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

ben yatırım için geç kalacağım ona üzülüyorum :) yoksa keşke param olsa da yatırsam :)

neden geç kalasınız, her zaman yapılabilir bence. Ben şuan beklemedeyim hiç yatırım yapmadım. :)

Şu anda geç kalma diye bir durum söz konusu değil. Endişelenmeye hiç gerek yok kripto paralar ve teknolojileri yolun henüz başında, geç kalmış sayılmazsın.

kendi paramı kazanmama daha 2 sene var :) 2 sene boyunca neler olur neler...

Insallah bir an önce steemi eklerler, tebrikler.

İnşallah hocam, benim de umudum o yönde. Teşekkür ederim.

başarılar dilerim çok güzel yazmışsınız:)

çok teşekkür ederim görüşünüz için umarım proje başarılı olur. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 59589.10
ETH 3257.79
USDT 1.00
SBD 2.40