You are viewing a single comment's thread from:

RE: KRİPTO PARA MADENCİLİĞİNDE YENİ BİR YAKLAŞIM - GYM REWARDS

in #tr6 years ago

harika bir konu olmuş hocam ellerine sağlık, 11 kilo aldım 1 yıldır. Böyle bir coin belki beni teşvik edebilir. Eskiden adım sayar teşvik ediyordu sonra yanlış saydığını farkedince bırakmıştım onu da. :D

Sort:  

Çok teşekkür ederim. :) Bilmiyorum ama spor yapmak kilo vermekten ziyade sağlıklı yaşam içindir. Şüphesiz birbirlerini yücelten etmenler. Kilo vermek istiyorsanız, asıl yapnanız gereken şey diyet. Spora hedeflediğiniz kiloya yaklaşınca başlayın derim.

Yemekten asla vazgeçmem. Hem yer hem spor yaparım protein ağırlıklı yemekleri sevdiğim için spor yapınca toparlıyorum hemen. Diyet menüsü gibi yemeklerim zaten pilav+tavuk makarna+tonbalığı vs. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95