You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sütlaç

in #tr6 years ago

ellerinize sağlıkkk, fırına verseniz bir de böyle üstü yanık yanık off.

hiç unutmam küçükken babam toprak çömlekler almıştı yıllarca kenarda bekledi ben bunu annemin yüzüne vurunca dur size sütlaç yapayım demişti. Yaptığı sütlacın pirincini fazla kaçırınca taş gibi olmuştu. Ayar çok önemli. :D kaşık saplıyorduk sütlaca :D

Sort:  

hoş bir hatıra kalmış size ne güzel :)
teşekkürler @batuhoca :)

görüntüsü çok hoş oluyor ama üstteki tabakayı yiyemiyorum ziyan olmuş gibi geliyor:)

kolayı var :) hemen annenin kasesine üst kısmı koyuver :))

Ben çok severim özellikle bir yerde yerken üstü yanık olanlardan isterim. Küçükken babamla yola çıkardım her defasında Bolu Dağı'nda mola verirdik bana üstü yanık sütlaç ısmarlardı, ne güzel günlerdi. :)

Bu post beni çocukluğuma çok götürdü. :D @bircan

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66244.62
ETH 3320.00
USDT 1.00
SBD 2.70