You are viewing a single comment's thread from:

RE: Minik Eren'e Umut Ol - [Yardım Kampanyası]

in #tr6 years ago

En çok teşekkürü hak edenlerden biri sizsiniz Semra hanım. Her konuda yardımseverliğinizle, Eren'i bize hatırlatmanızla, her sorun yaşayana gösterdiğiniz ilginizle...
var olun. :)

Sort:  

Burada duyarlı insanımız çok hocam inşallah fazla fazla yardım olacak ve daha fazla çocuğun hayallerine ışık tutabileceğiz.

Bu arada annenneniz için çok üzüldüm Allah kimseye yaşatmasın, bazen aynı durumun benim çocuklarımın da başına gelebileceğini düşünüyorum da düşüncesi bile beni fazlasıyla üzüyor ki o yavrucakların aileleri nasıl dayansın...

Allah ailelerine de sabırlar versin.

Amin inşallah .

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62890.35
ETH 2544.51
USDT 1.00
SBD 2.94