You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEM VE SBD KRİPTO PARALARININ GELECEĞİ VE TÜRK BORSALARINDAKİ YERİ

in #tr6 years ago

Elletine sağlık hocam güzel bir çalışma olmuş. Ben bunların fışında bitcoin ile ilgili haber yaoan birkaç forum ve haber sitesine de yazdım. Onun da faydalı olacağını düşünüyorum hele haber yapılırsa hem kullanıcı çeker hem de bordaya girmesine yardjmcı olurç :)

Sort:  

Beğenmenize sevindim, ayrıca yorum için teşekkür ederim, o gibi yazılarımı ikinci dalga olarak düşünüyordum. Zaten projeyi yeni gördüm, yukardaki yazımda da belirttiğim gibi, türkiyede kripto paralara iyi gözle bakılmıyor. Ama yine de cevap alabileceğim kripto para ve teknoloji sayfalarına yeni bir dalga düzenleyebilirim...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57956.22
ETH 3126.99
USDT 1.00
SBD 2.45