Minik Eren'e Umut Ol - [Duyuru]

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar Eren için başlattığımız yardım kampanyası hakkında kısa bir bilgilendirme yapmak istedim. Ne kadar toplandı? Neler yapıldı? Neler yaşandı? Konuya gelen geliri ne yapacağım? Kısaca size bunlardan bahsetmek istiyorum.


Görsel Kaynak

Öncelikle beni yeni takip eden arkadaşlar için şunu kısaca tekrar söylemek istiyorum. Ben bir köy okulunda görev yapıyorum ve bu hesabı öğrencilerin bu adaletsiz eğitim sisteminde biraz olsun fırsat eşitliğini yakalayabilmesine daha fazla destek olmak için açtım. Yani maddi gelir bekliyorum ama bu geliri kendim için beklemiyorum. Evet Steemit'e gelene kadar bir çok platform var bu konuda çalışabileceğim, bir çoğunda elimden geldiği kadar görev aldım ve alıyorum bunun dışında şahsi olarak bağış topluyorum. Burada da aynı şeyleri keyifli paylaşımlarla yapmak için geldim. İyi gittiğini düşünüyorum şimdilik herşeyin.

Önemli Duyuru

Arkadaşlar kampanyayı başlatmadan 1-2 gün önce Eren için Leyla'dan Sonra proje ekibiyle iletişim kurmak için mail attık. Cevap vermedikleri için üniversiteyle iletişime geçip oradan ulaşmaya çalıştım oradan da hemşire geri arayacağım deyip aramadı. Mesajımıza bugün döndüler ve Eren'in akülü arabasını başka bir gönüllünün bizden önce almayı teklif ettiğini söylediler. Eren için bu duruma çok sevinsem de sizlere karşı mahçup oldum. Hepinizden bu konuda özür dilerim. Sitelerini güncellememeleri ve iletişim kanallarının sadece sitedeki iletişim formu olması sebebiyle böyle bir durum yaşadık. Ben de aynı durumda olan başka hasta çocuklarımıza baktım, proje sahipleriyle de iletişim kurdum ve Edanur'a rastladım sitede.

Edanur, 9 yaşında dünyalar tatlısı bir kız. Maalesef o da Eren gibi kanser hastalığına yakalanmış. Bu hastalığın en zor türlerinden biri olan kemik iliği kanserine. Onun da dileği bir akülü arabaymış. Ben de Eren'e niyetlendiğimiz bir projede aynı şartlardaki Edanur'a akülü arabayı yollayalım, ona moral olalım istedim.


Görsel Kaynak

Ne Kadar Topladık?

  • Bağışları hem SBD olarak hem TL olarak havale ile aldım. 2 gün gibi kısa bir sürede son gelen bağışlarla toplanan miktar:

32 kişiden toplam 115,072 SBD ve 2 kişiden 50Tl olmak üzere 100 TL bağış geldi. Eren için ihtiyacımız olan miktarın çok fazlası toplandı. TL'ye çevrildiğinde 1,556 TL oldu. Bunun yanında işlemlerden sonra gelen 7,072 SBD var. Hepinize gerçekten minnettarım.

Nasıl TL'ye Çevirdim?

  • Toplanan miktarı STEEM'e çevirerek Binance'a, oradan Xlm'ye çevirerek Koineks'e gönderdim. Binance masrafları hesabımdaki bnb'den kesildiği için masraf sıfıra yakın oldu. Ayrıca dün Steem yükseldiği için karlı bir süreç oldu.

Neler Yapıldı?

  • Eren'in akülü arabasına kavuşacağını öğrenince Dicle Üniversitesiyle iletişime geçtim ve Edanur'un durumunu sordum. Dicle ekibi çok daha aktif çalışıyor hemen telefon üzerinden iletişime geçtik. Arkadaşımıza durumu anlattım ve Edanur'a arabayı almak istediğimizi söyledim, fakültenin adresini ve iletişim bilgilerini aldım. Ürün satıcısıyla görüşerek Pazartesi kargolanması konusunda anlaştım.

Akülü araba ne zaman alınacak ve alındıktan sonra kalan TL ne yapılacak?

  • Akülü araba pazartesi alınacak hafta içi hastaneye ulaşıp fotoğraflar bana geldiğinde sizinle paylaşacağım. Bağış konusunda belirttiğim gibi kalan miktarı LÖSEV'e yatırarak bunu da makbuzuyla aynı konuda paylaşacağım.

Kalan SBD ve Paylaşım Geliri Ne Yapılacak?

  • 7,072 SBD ve konudan gelen gelirim tamamı bir dahaki yardım kampanyasında kullanılacaktır.

Arkadaşlar gelişmeler bu şekilde. En önemlisi gördüğünüz gibi çocuğumuz değişti. Hem bu platformda hem de Leyla'dan Sonra ekibiyle ilk bağış etkinliğim olduğu için, sitenin güncel olmaması ve ekibim iletişim konusunda başarısız olması sebebiyle böyle bir olay yaşandı. Hepinizden tekrar özür diliyorum. Bu konuda düşüncelerinizi yazarsanız çok mutlu olurum.

Sort:  

Eren mutlu edildiyse başka bir çocuğumuzu kardeşimizi mutlu edelim bizde, gayet güzel bir düşünce. Yani amacımız yardım etmek, Eren olur Edanur olur . Eren de almışsa arabasını ,ne mutlu bize. Gönül ister ki hepsine yetişelim.

Eren'in arabasının yolda olduğunu duyunca hemen Edanur'la iletişime geçtim bir adres değişikliği oldu sadece. :) Keşke dediğiniz gibi hepsine yetişebilsek keşke böyle kötü hastalıklar olmasa.

Emeğinize sağlık. Umarım yakın zamanda hepsine yetişecek güçte olunur. Bu güzel bir başlangıç,devamı illa ki gelir. Teşekkürler bu güzel adımlar için tekrar.

Elinize sağlık hocam. Keşke sizdeki bu düşenceli haller her bireyde olsa. Başlattığınız koyardım ampanyası için sizler tebrik ediyor. Lösemi hastalarına da Allah'tan bol şifalar diliyorum.

Çok teşekkürler belli aralıklarla ihtiyaç sahipleri için böyle içerikler paylaşmayı düşünüyorum. Destekleyenler sayesinde bir şeyler yapabildik. Umarım hem onlara faydalı olur hem de iyilik konusunda birilerini uyandırmış oluruz.

Aynen hocam sizin de öğrencilerinizden durumu kötü olanlar vardı biliyorum, inşallah onlara da bir faydamız dokunur zamanla . 😃

İnşallah Semra hanım, şimdilik bir ihtiyacı yok okuldaki öğrencilerin. Bir miktar bağışımız da mevcut acil durumlar için. çok sağolun :)

Hocam bizler bu konuda çok tecrübeli profesyonel değiliz olabilir böyle aksaklıklar, önemli olan projenin amacına ulaşması 😃
Güzel bir yüreğe dokunmak, kısmen de olsa mutlu ederek şifa olabilmek, herkese yardım edemeyiz belki ama dua ederek hepisine ulaşabiliriz. Allah bütün hastalarımıza şifa versin inşallah.
Siz de Kağan bey de bu konuda elinizden geleni yapıyorsunuz, emeğiniz çok, böyle projeleri yürütmek hiç kolay değil zaman ve emek istiyor. Ayrıca emeği geçen bir çok arkadaşımız da var projede onlar da isimleri görünmeyen kahramanlarımız. Bu proje sayesinde platformda çok yüce gönüllü kardeşlerimizin olduğunu gördüm... Bunu sadece maddi açıdan söylemiyorum, manevi açıdan da çok güzel destek olundu projeye, tüm platformun birlik olduğunu gördüm burada. Tek bir Türk topluluğunu... Bu projeyle bir araba düşünürken daha fazla katkı sağlanarak daha güzel yardımlar sağlandı LÖSEV e. Allah kabul etsin inşallah....

Siz de en büyük emeği sarfedenlerdensizin Semra hanım. Dediğiniz gibi aslında aksaklık değil bu 2 çocuğumuzun mutluluğunu öğrenmiş olduk Eren'e başkasının talip olmasıyla :) dediğiniz gibi hem emeği geçen hem bağış gönderen hem e resteemle upvote ile destek olan herkesten Allah razı olsun. Ne kadar vicdanlı insanlarımız olduğunu gördüm bir kere daha.

Tüm emekleriniz için teşekkürler @batuhocam. Sizin ve tüm katılımcıların sayesinde minik bir kalbe dokunduk.Bence önemli olan çıktığımız yoldaki niyetti.Yolumuz bizi Edanur'a ulaştırdı.Ne mutlu ki Eren'in de istedikleri olacak.Böylece iki minik kalbin mutlu olacağını biliyoruz.Kendi adıma çok mutluyum.Tüm çocuklarımıza acil sifalar diliyorum.

evet işin en güzel kısımı 1 çocuk için yola çıktık 2 çocuğun mutluluğuna şahit olduk. :) çok teşekkür ederim her daim olan desteğiniz için.

Amacımız bir çocuğu mutlu etmekti. Eğer Eren mutluysa başka söze gerek yok hocam. Başka çocuklarında mutlu olması gerekir. İlginiz, alakanız , herşey için size teşekkürler.

Dediğin gibi amacımız bir çocuğun mutluluğuna şahitlik etmekti, Eren'in mutluluğunu duyarak başka bir çocuğumuza umut oluyoruz. Ben teşekkür ederim kardeşim gece gece uğraşıp düzenlediğin bana yardım ettiğin için.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Batu Hoca from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Edanur çok sevinecektir herkesin yüreğine sağlık koca yürekli insanlar

We apologize for the continued delay of our upvotes. We’re working hard to obtain more SP to keep up with all of our amazing Thunder Supporters. Thank you for your continued patience and support! You are the lightning to our THUNDER!

As a friendly reminder, the upvote fee is $0.08 SBD ($0.081 for incognito). Current 300%+ upvote is now $0.24+ SBD.

That being said…

BOOOOOOOOOM!!!

The ground shakes as incredible power lights the sky. The thunder tests the quality of your post and deems it worthy, rewarding it with a 300% upvote, comment and resteem from @thundercurator.

Increase your chances of a 100% upvote and support the project by:

Investors who delegate SP to @thundercurator are entitled to 75% of @thundercurator income after curation. Get on-board early and grow with us!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63117.29
ETH 2601.03
USDT 1.00
SBD 2.76