Hobilerim: Taş Boyama Sanatı [The Art of Stone Painting]

in #tr7 years ago


😊Merhaba arkadaşlar,

Bugün sizlere taş boyama sanatından bahsetmek istiyorum. Böylece çevrenizden topladığınız taşları evinize bir dekor ya da arkadaşlarınıza güzel bir hatıra bırakabileceğiniz hem doğal hem de estetik bir esere dönüştürebilirsiniz. Boş vakitlerinizi güzel bir şekilde değerlendirmek ve ailenizle vakit geçirmek için güzel bir etkinlik. 🎨

İlk olarak gereken malzemelerden başlayalım:

  • Akrilik Boya
  • Çeşitli numaralarda fırçalar
  • Sahilden ya da akarsu kenarından toplayabileceğiniz mümkün olduğunca pürüzsüz taşlar
  • Çizim için cd kalemi ya da kurşun kalem
  • Vernik(tercihen sprey olanlarından)

Şimdi gelin yaptığım bir taş boyamanın aşamalarına bakalım:

1. Aşama: İlk olarak taşımızı temizleyerek, çizeceğimiz resimi seçiyoruz ve kalemle taşa taslağını çiziyoruz.

2. Aşama: Kurşun kalemle çizdiğiniz taslağınızın üzerinden cd kalemiyle geçiyoruz.(isteğe bağlı, hatların görülmesini istemiyorsanız geçmeyebilirsiniz.)

3. Aşama: Boyanın kuruması uzun süreceği için içeriden dışarıya doğru boyamaya başlıyoruz.(Ben burada rastgele boyadım bana bakmayın. :))

4. Aşama: Çalışmamız kuruduktan sonra kalıcığını arttırmak ve daha parlak görünmesi için sprey vernik sıkıyoruz.

Aşamalarımız bu kadar. Bu çalışmada Picasso'nun bir tablosuna bakarak yaptım. Siz tabii ki kendi hayal gücünüzle de eserler ortaya koyabilirsiniz. Yaptığım birkaç çalışmayı da şuraya bırakayım. :)

Umarım hobi arayışındakiler için faydalı bir post olmuştur, ben bunu arkadaşlarımla, okulda çocuklarla yaklaşık 2 yıldır yapıyorum. Deniz kenarında oturduğumuz için güzel taşlar bulmak kolay oluyor. Yaparken grup olarak çok eğleniyoruz ve yardımlaşma ortamı oluyor. Yeni insanların kaynaşması ve ortak konular bulunması açısından da faydalı oluyor. Konunun başında dediğim gibi de sevdiklerinize güzel hatıralar bırakmak için güzel bir el emeği ortaya çıkıyor. :) Ben pek yetenekli değilim resim konusunda siz çok daha iyilerini yapabilirsiniz. Sorularınız olursa yazın seve seve cevaplamaya çalışırım. 

Sevgiyle kalın... :)💓

Sort:  

  • İçeriğiniz coogger projesi tarafından seçilmiş olup 13 hesap
    tarafından upvote atılmıştır içeriğinize upvote atan cooggerup botu hakkında ve
    bu oluşum hakkında detaylı bilgileri aşağıdaki adrese tıklayarak öğrenebilirsiniz.
    https://steemit.com/coogger/@coogger/cooggerup-nedir-ve-discord-kanalimiz

  • Bizimle discord üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
    Discord : https://discord.gg/QC5B3GX

  • Bir dahaki sefere sizi daha hızlı bulabilmemiz için coogger etiketini kullanabilirsiniz.

Sende bu oluşumun bir parçası olabilir, destek verebilir veya alabilirsin; discord kanalımıza bekleriz.

teşekkürler :)

Yagli boya ile yapilabilir ki acaba bu

hocam taşa tutar mı bilmiyorum internetten bi baktım siz sorunca hiç kullanan göremedim. akrilik hem ekonomik hem kolay bulunuyor her kırtasiyede var tavsiye ederim yapmak isterseniz. :)

Evde 10yildir kullanmadigim acilmamis yagli boyalar var da heves ettim 😂

Cok guzel olmuslar elinize saglik

teşekkür ederim Zeynep hanım, keyifli bir hobi tavsiye ederim. :)

Ben guaj boya ile yapıyorum gayet güxel oluyo vernikleyince sorun olmuyor 😂

taşın üzerinde tutunuyorsa boya, gerisi hallolur. :D

Cok guzel olmus ben cok begendim. Bunu yapmayi düşünüyorum.

teşekkür ederim hem çocuk beklerken hem de çocukla yapılabilecek nadir aktivitelerden bence :))

Harika bir paylaşım olmuş, deneyince sizlere paylaşım yaparım .

merakla bekliyorumm :)

Hocam hepsi harika olmuş ama içinden birini seç deseniz sondaki ağaç boyaması seçerdim. Çok güzel dekor çalışmaları, bizim karşı komşunun kızı da balık çizmişti.
Yapım aşamalarını çok güzel anlatmışsınız, hepsine emek vermişsiniz emeğinize sağlık hocam

teşekkür ederim Semra hanım :) işe yaradıysa ne mutlu bana, gelir elde etmek amacıyla da yapılabiliyor özellikle tatil yörelerinde, bölgenin simgelerini taşa çalışarak.

En yakın zamanda deneyecegim.. paylaşım için teşekkürler..

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64572.94
ETH 2630.79
USDT 1.00
SBD 2.82