stresle başa çıkma yolları...[Cointürk 19. projesi] (Diskord @banum#0109)

in #tr7 years ago (edited)

source )

Stres ve stresle başa çıkmanın yolları

Merhaba arkadaşlar bugün size stresten bahsetmek istiyorum. Stres nedir? Bence gün içinde hayat koşuşturmasında yaşadığımız gergin anlardır. Ben bunlarla baş edebilmek için; Sabah erken kalkar güneşi karşılarım. Çünkü güneşin ilk ışıkları içimi ısıtınca güne daha pozitif başlıyorum. Gün doğarken balkonda bir fincan kahve içer enerjimi toplarım sonra koşuşturma başlar.

Haydi işe gitme vakti geldi. Trafik, kalabalık ve sabah daha uyanamamış stres dolu insanlar. Bunlarla da gülümseyerek başa çıkıyorum. Evet bunuda hallettik ve mesai başladı. Ben bir şirkette muhasebe departmanındayım. stresin en çok yaşandığı meslek. Malum ülkemiz vergi cenneti!!! Kdv, muhtasar, geçici, kurumlar.... Bunlar birkaçı. Bunları anlatıp canınızı sıkmayacağım. Bunlarla sadece çay molalarında ve öğle yemeği arasında biraz nefes alarak başa çıkıyorum. Bu molalarımda işi düşünmüyorum ve sadece güzel hayaller kuruyorum. mesela kendimi bir deniz kenarında dalga ve martı seslerini dinleyerek kahve içmiş gibi hissetmeye çalışıyorum. Biraz zor oluyor ama başarıyorum. Birde mesai bitimi spor yapıyorum. Çünkü gerçekten işe yarıyor ve mutluluk hissi veriyor.

Kısacası stresle başa çıkmanın yolu ;bence olumlu düşünmek, insanlara gülümsemek, hayal kurarak içinde bulunulan durumdan uzaklaşmaya çalışmak ve kendine vakit ayırmak. Ben spor yaparak kendime vakit ayırıyorum.Birde en önemli madde ailemle kaliteli vakit geçiriyorum. Televizyonsuz, telefonsuz.. sadece ailem ve ben. İletişim, sohbet ve sevgi dolu anlarla... Herkese davsiye ederim.Herkese stressiz günler diliyorum..... Bana huzur veren bir fotoğrafla konuyu noktalamak istiyorum.

huzur.JPG

Sort:  

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63813.24
ETH 2654.52
USDT 1.00
SBD 2.76