You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kazandığınız Ödülleri Nasıl Değerlendiriyorsunuz?

in #tr6 years ago (edited)

henüz çok kazancım yok. ama steem doların çıkmasını bekliyorum. bu ara çok düştü. umarım daha fazla düşmez. ama yapabilseydim. şimdi steem dolar alırdım. mutlaka 20tl üstüne çıkacak diye düşünüyorum.35tl 50tl olduğu zamanları hatırlıyorum. kısacası ben birikim yapıp steem dolar çıktığında bozdurmaktan yanayım...tabi bunu çok abartmadan yapmak lazım.ama şu an kaç steemim var diye bakmıyorum. Seviye ye takıldım puan kazandıkça çok daha ilgi duyuyorum. 25 ten 44.74 oldum yarın 45 olursam çok mutlu olucam. Çünkü 40dan sonra çok zor ilerliyor. :) bu soruya en iyi cevabı bence çok steemi olan yada parayı steem kiralamaya yatıranlar verebilir. bizim gibi küçük ölçekli stemanlar sadece eğlenmeye çalışıyor. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60314.14
ETH 2890.04
USDT 1.00
SBD 2.35