Yeni Challage '' Turkish Composition Challenge '' KONUSU.

in #tr7 years ago

Merhaba Arkadaşlar

Dün bahsettiğim Yeni Challengemıza olumlu tepkiler geldi.Bu sebeple bugün konuyu açıklayacağım.

Öncelikle dünkü yazıyı görmeyenler için link vereceğim.

Yeni Challage Hakkında '' Turkish Composition Challenge ''


Yarışmamızın Konusu : MUTLULUK

Mutluluk hakkında kendinizin yazdığı yazıları ''trcompositionchallenge'' adlı etiketle ( aynı zamanda tr etiketinide kullanın.) etiketleyin. (turkishcompositionchallenge etiketini karakter fazlalığından dolayı ''trcompositionchallenge'' olarak değiştirmek zorunda kaldım.)

19 Haziran Pazartesi gününe kadar gelen yazılar değerlendirmeye alınacaktır.

Oylamalar ise 20-21 Haziran arasında yapılacaktır.


  • Yazılarınızada lütfen kopya yapmayınız. Kopya olan yazılar değerlendirmeye alınmayacaktır.

Hepinize başarılar dilerim. :)


[EN]

Hi Friends

I talked about new challenge yesterday came with positive reactions. For this reason I will explain what is going on today.

First of all, I will give a link to those who have not seen yesterday's article.

Yeni Challage Hakkında '' Turkish Composition Challenge ''


Our Contest's topic: HAPPINESS

Tag your own writings about happiness ''trcompositionchallenge'' (also use in the tr tag).

Article from June 19th to Monday will be evaluated.

The votes will be made between 20th and 21st of June.


  • Please do not make copies in your writings. Copies will not be evaluated.

I wish you all success. :)

Sort:  

Yazımı yazdım ve trcompositionchallenge tagi ile yayınladım :)

Steemitte ilk kez konulu bir yarışmaya katılıyorum. Daha önce de farklı yarışmalara katıldım ama belirlenen konu üzerine ilk kez yazıyorum. Çok zevkli bulduğumu söyleyebilirim.

Umarım bol katılımlı, zevkli bir yarışma olur. Kimin kazanacağı benim için çok fazla önemli değil. Steemit Türkiye topluluğu olarak hep beraber gelişip büyümemizi dilerim.

Başarılar.

evet gördüm :) başarılar dilerim. Şu an sizin yazınızdan başka kimse yazmadı :D Zevkli bulmanızada çok sevindim elimden geldiğince böyle şeyleri sık sık yapmak isterim . :)

Merhaba, Steemit'e yaklaşık 1 hafta önce iş arkadaşımla beraber katıldım. Prag'da yaşıyorum ve böyle bir toplulukta türkleri görmekten mutluluk duydum. Bu tür içeriklerle türkleri bir araya toplamadınızı takdir ediyorum. Illustrasyon veya çizim konusunda yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.

beni @putto ve arkadaşımı @lepton takip edebilirsiniz.

Sevgiler.

Hoşgeldiniz aramıza :) Yazılarınızı görmek isterim :) İlerleyen zamanlarda umarım daha güçlü bir topluluk olabiliriz :)

Şöyle bir teklifte bulunabilirim, 1. seçilen yazıyı ingilizceye çevirebilirim :D

öyle bir isteğiniz varsa neden olmasın :)

katılan arkadaşlara başarılar (:

Çok yararlı ... Bu takip etmek istiyor ama sonrası teşekkür ... farklı bir ülke ki ...

Teşekkür ederim :) Thank you

Teşekkür Geri ... umarım bilgiyi paylaşmaya devam ...

GREAT work! . After taking a look at your page, I see a lot of great content. Following and upvoted.PLEASE DO SAME ,SO WE BUILD A GOOD RELATIONSHIP THANKS @abbeymelchizedek

Thank you :) I will check your page

Yazının türü önemli mi? Yani anı veya kurgu hikaye de yazabiliyor muyuz mutluluk temalı? :)

anıdan daha çok kompozisyon şeklinde duygularınızı düşüncelerinizi yazarsanız daha iyi olabilir yine yazınıza anınızıda ekleyebilirsiniz :)

@baharoba best your post.

Thank you so much :)

Bende paylastim benim metini :=) ve trcompositionchallenge ile tag ledim ..

Cok süpersiniz!
herkese basarilar, okumakda mutluluklar dilerim :=)

evet gördüm :) Başarılar dilerim

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66650.28
ETH 3590.00
USDT 1.00
SBD 2.96