Steemite Fotoğraf Nasıl Yüklenir ?steemCreated with Sketch.

in #tr8 years ago

Herkese Merhaba .
Steemitte yazı yazarken fotoğraf eklememiz gerektiği anlarda var. Fakat nasıl Fotoğraf yüklememiz gerektiğini bazı arkadaşlarımız bilmiyor olabilir .
Ben de steemite ilk başladığımda google uygulamalarından birini kullanıyordum . Fakat bu uygulama şu anda kullanılmıyor bende internet üzerinden bir araştırma yaptım .Bu siteyi buldum. Program indirmeden ve de üyelik gerektirmeden fotoğraflarımızın url sine sahip olabiliyoruz :)

Adres :

https://hizliresim.com/

Program Türkçe dille fakat benim bilgisayardan dolayı bazı yerleri Korece çıktığı için açıklayarak anlattım.

ilk linki direk yapıştırdığınızda başka bir şey yapmanıza gerek yoktur.
İyi Steemler :)

Sort:  

Kendimce çözdüğüm bir problemdi bu benim için ama kullanılmama gibi bir problem olacağını bilmiyordum.Alternatif oluşturmama yardımcı olduğun iççin teşekkürler.

merhaba. https://file.army/zoltarian üzerinden kendi fotoğraflarımı burada paylaşsam her hangi bir yaptırımla karşılaşır mıyım?

Bende oradan eklemeye calisiyorum fakat steemit veya file army'den kaynakli oldugunu dusundugum bir sorun yasiyorum 1 haftadir. Diger image barindirma sitelerinden yuklediklerimde boyle bir problem yok. Eger file army'den gonderilerinize gorsel ekleyebilirseniz lutfen mesajimi alintilayin bende sizin cozum yolunuzu deneyeyim, sevgiler blw.

Merhaba yani telifsiz sitelerde bulunmayan fotoğrafları nasl eklicem bilginiz varmı. Sadece kaynak olarak linkini belirtsem sıkıntı olur mu?

Merhaba yani telifsiz sitelerde bulunmayan fotoğrafları nasl eklicem bilginiz varmı. Sadece kaynak olarak linkini belirtsem sıkıntı olur mu?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63686.15
ETH 2727.43
USDT 1.00
SBD 2.59