HardFork 19

in #tr7 years ago

Steemit-big.png

Hardfork gerçekleşti . Şu an herkese gibi bende biraz şoktayım . Beklenmedik şekilde artış göründü.
Bu hardforkla birlikte umarım Türk topluluğunda da daha çok gelişim gerçekleşir. :D

İlk geldiğimde 1 dolar kazandığım zamanlarda bile çok mutlu oluyordum. ve şu an durum bu yazılarınızı desteklemek gerçekten hoşuma gidiyor :D
Daha çok yazı görüceğime eminim . Daha iyi bir sistemle daha iyi bir site yaratmaya çalışıyorlar :D
Bende yazıları seçerken artık daha ince eleyip sık dokumam gerektiğine inanıyorum ama zaten çok kaliteli yazılar yüklendiğinden fazla sorun olacağını düşünmüyorum.

Hepimize Hardfor 19'un hayırlı olması dileğiyle

Sort:  

Gerçekten bir hayli fazla olmuş ödüller. Umuyorum ki steemit, yeni gelen kullanıcılar için gelir kapısı gibi görünen ve sadece para kazanma odaklı, bilgiden uzak bir ortam olarak görülmüyordur.

Umarım bunların yanında burayı geliştirmek amaçlarıda vardır :)

sanırım bu hardfork sonrası borsalardaki steem ve sbd fiyatlarında büyük düşüşler olacak. ama bence daha adil oldu zengin daha zenginleşirken küçük balıklar küçük kalmaya devam ediyordu eski sistemde.

evet bunu önlemek amaçlı böyle bir şey yapmış olabilirler küçük balıklar için çok iyi oldu :)

@baharoba vote verirken vote yüzdesini nasıl ayarlıyoruz.

vote verilen vere bir kere tıkladığınızda vote yüzdenizi ayarlayabileceğiniz yer çıkar oradan istediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz

ben tıkladığımda direk vote veriyor ayarlama olayı henüz bizde yok sanırım.

500 SP'a sahip olmalısınız eğer SP bunun altındaysa ayarlayamıyorsunuz :)

sahsen ilgi alanim olmasa bile emek verilen her yaziya upvote atiyorum. Bence genel olarak turk toplulugu bunu benimsemeli

son samanlarda copy paste ağırlıklı içeriği önemsemeyen sırf sbd reward için atılan local postlar çoğaldı ben emek verilen her yazıyı voteliyorum.
ve copy paste çakal azınlığı dışlamalıyız diye düşünüyorum.

Şuan ki durumda yapılacak en mantıklı şey bir an önce Minnow ve Dolphin olmaya çalışmak. Türk topluluğunu ve kendimizi en hızlı o şekilde ileri taşırız. Zaten bu rakamlarla Minnow olmak çok zor olmaz artık :) Hepimize hayırlı olsun şimdiden

sıkı çalışma gerek :) inşallah güzel sonuçlar çıkar :D

Hf 19 komünite için inanılmaz faydalı oldu. Son zamanda çok fazla yeni katılımcı vardı ve bu update ile artan ödüllendirilmeler yeni katılımcıların motivasyonunu olumlu etkiliyor. Motivasyon artması sistemde daha fazla zaman geçirilmesi ve de sistemin alışkanlıkların arasına girmesini sağlıyor. Steemit'in çok ama çok parlak bir geleceği var.

Çok haklısınız dünden bugünede katılımcılarda inanılmaz artış görülüyor :)

Ben de diyorum ne oluyor. :D
Şimdi anlaşıldı. :D

Nice series!

Congratulations @baharoba! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64153.02
ETH 3205.80
USDT 1.00
SBD 2.63