OYUN YAYINLARIM HAKKINDA

in #tr6 years ago (edited)


KAYNAK

Herkese merhaba arkadaslar.

@dlive uzerinden oyun canli yayinlari yapiyorum. Fakat suan icin oynadigim iki oyun var. Bunlardan biri Fortnite digeri ise League of Legends. Bu iki oyundanda zevk aliyorum. Fakat yayinlarimda cesitlilik olmasi amacli baska oyunlarda eklemeyi dusunuyorum. Populer oyunlardan biri olan pubg yide en kisa zamanda yayinlarim arasina ekleyecegim.

Sizlerin tavsiyesi varmidir ? Mesela hangi oyunlarin yayinlarinida yapayim. Eklenecek olanlar :

  • CS GO
  • PUBG

Baska tavsiyeniz var ise lutfen yorumlarda yaziniz.

Bilgisayarimin el verdigi sartlar dogrultusunda sizlerin onerecegi oyunlarinda yayinlarini yapacagim.

Bu oyunlar arasina aslinda birde android oyun eklemistim. Tower defense mantiginda olan bir oyun. Ben bu tip oyunlarida cok severim. Mesela strateji oyunlarida benim icin uygundur.

Yapacaginiz yorumlar icin simdiden tesekkur ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65185.94
ETH 2630.94
USDT 1.00
SBD 2.83