Bayramda Balık Tutma Günü

in #tr6 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar,

Çok uzun zamandır hiç yazı yazmıyordum. Bugün bir yazı yazmak istedim. Biliyorsunuz Ramazan Bayramını geride bıraktık. Hepinizin geçmiş Ramazan Bayramı'nı Kutlarım :) Gelelim Bayramda neler yaptık neler gördük ?

Bu bayram malesef Cuma, Cumartesi, Pazar günlerine denk geldiği için pek bir bayram havasında olamadı. Birazda olsa iş hayatından tatille uzaklaşmak insana ayrı bir huzur veriyor. Bu bayramda ben kendime bir hobi edindiğimi düşünüyorum :)

Balık Tutma

Eski dostlarımın Whatsapp durumlarında bir balık tutma fotoğraflarına denk geldim. Bunun üzerine bende onlara yazdım,

ey sevgili dostlar ne güzel balık tutuyorsunuz siz öyle

Akabinde onlardan da yanıt olarak bir davet geldi.

Bunun üzerine bende onlarla birlikte balığa gitme kararı aldım. Daha önce hiç balık tutmamıştım. Benim içinde bir ilk olacaktı. Dediler ki ne yapalım, sana bir misina alalım sende onunla bize eşlik edersin diye. Bende yakın zamanda a101'de bir olta görmüştüm. 39.9TL 'ye kendime bir olta aldım. Mademki bir şeye heveslendik bari hakkını verelim istedim. Atladık arkadaşın arabasına ve DARICA'ya gittik. Orada bir tekne kiralama hikayemiz oldu :)

Arkadaşlar istediler ki motorlu bir tekne alalım. Motorlu ile açılalım hem daha kolay olur bizim için. Ama malesef kıyıda hiç motorlu kiralayan yoktu. Herkes bakım için karaya almış motorluları. Bende dedim ki, kardeşlerim olumsuzluğa düşmeyin ben çok iyi kürek çekerim hiç sorun yok. Kürekle açılalım denize dedim. Yüzme olarak kendime güvendiğim için umursamadım. Aslında hiç balığa çıkmamış birisi olarak sizce hiç kürek çekmiş olabilir miyim ? Tabiki hayır :) Daha önce ömrümde kürekte çekmedim hiç. Ama istedimki onlarda kendine güvensin. Nitekim kürekli kayığı kiraladık ve açıldık denize. Allah'a şükür tahmin ettiğim gibi kürek çekmeyi becerebildim ve açıldık. Çapayı attık denizin ortasına ve başladık oltalarımızı ayarlamaya. Önce bilen arkadaşlardan birisi oltasını attı bakalım bölgede balık varmıdır diyerek. Tek seferde 4 tane istavrit yakalayınca dedikki kardeşim burası uygundur. Başladık bizde oltalarımızı atmaya ve balıklarımızı yakalamaya. Benim için güzel bir gün oldu ve keyifliydi. Önümüzdeki hafta nasip olur ise bir daha balığa çıkmayı düşünüyorum.

Sizlerede imkanlar doğrultusunda tavsiye ederim.

WhatsApp Image 2018-06-17 at 20.12.09.jpeg

WhatsApp Image 2018-06-17 at 20.07.48.jpeg

Sort:  

This user is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

  • Spam
  • Plagiarism
  • Scam or Fraud

Tebrik ederim.. Güzel bir aktivite olmuş.. Kürek çekmeye devam et bence... Sporda yapmış olursun... Temiz hava ve spor her zaman ele geçmez..

Teşekkür ederim abi sağolasın :D Ana temamız göbek diyorsun. sıkıntı yok :D

eywallah abi sağolasın

En son bogazda cikmistim:) sonuc 1 balik onu da saldim:)

vicdan meselesi diyorsun :D birgün nasip olurda birlikte çıkarız inş :D

Insallah neresi burasi...

Darıca Limanı

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 18 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Tesekkur ederim. Saygilar

Çok güzel bir gün olmuş

Tesekkur ederim. Ilk baligimdi :))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57483.44
ETH 2574.21
USDT 1.00
SBD 2.48