Arabeskin Dev İsimlerinden Ferdi Tayfur

in #tr6 years ago (edited)

Herkese günaydın sevgili dostlar.

Bir sabah daha masamızın başına geçip işe başlayabildik çok şükür. Standart olarak sabah haberlerine bir göz gezdiriyordum. Gözüme takılan bir haberi sizlerle paylaşmak istedim. Hepimizin mutlaka sevdiği bir ses sanatçısı vardır. Ben 30 yaşındayım ve sevdiğim müzik türü de arabesktir. Arabesk denince de benim tek favorim Ferdi Tayfur'dur. Gözüme takılan haber onunla ilgili.

image.png
kaynak

Arabeskin Devi Ferdi TAYFUR

Arabesk alemi denildiğinde hepimizin aklına mutlaka bir isim gelir. İsim derken de geçmiş yılların usta ses sanatçılarından bahsediyorum. Mesela bir Ferdi Tayfur, Müslüm Gürses, Orhan Gencebay, İbrahim Tatlıses gibi sanatçılar. Şahsen yeni dönemin sanatçılarını malesef beğenemiyorum. Ferdi Tayfur'da benim favorimdir. Kendisinin bir çok şarkısınıda ezbere bilirim. Geçtiğimiz dönemlerde yüz felci ve dolandırılma haberlerini duymuştuk. Şuan yeni haberde, Ferdi Tayfur'un yaşadığı bir sağlık problemi. Kendisine Böbrek Yetmezliği teşhisi konmuş. Bu sağlık probleminden dolayı zor günler geçirdiği belirtilmiş. Bundan sonraki hayatın boyunca her hafta en az bir kere olmak üzere diyaliz makinesina bağlanması gerektiği belirtiliyor. İstanbul ve Marmaris'te bir özel hastanede tedavi görüyormuş. Şuan bakımı yardımcıları tarafından yapılıyormuş.

Kendisine son zamanlarda moral olabilecek bir haber daha var. Geçtiğimiz dönemlerde villa yaptırmak isteyen Ferdi Tayfur, müteahhitler ile davalık olmuştu. Bu davanın kendi lehine sonuçlandığı bildirilmiş. Ama sağlık problemleri olan birisi için mal mülk ne kadar önemlidir ?

Hayat bu arkadaşlar. Dünya durmuyor dönüyor. Elbet herkes bir gün yaşlanacak. Vücut yaşlandıkça da çeşitli rahatsızlıklara kapı açacak.

Hepinize sağlıklı günler diliyorum.

Sort:  

This user is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

  • Spam
  • Plagiarism
  • Scam or Fraud

Get a free Bible for your phone, tablet, and computer. bible.com

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63657.90
ETH 2656.15
USDT 1.00
SBD 2.84