PRISON BREAK

in #tr7 years ago

Hello /\Merhaba

#eng
I have watched a lot of foreign series in my life but for me my heart has a separate place "prison break". I start with a hopes of a Prison Break every time I start, but unfortunately I have not seen a series like that yet.
#tr
Hayatımda bir sürü yabancı dizi izledim ama benim için kalbimde "prison break" ayrı bir yere sahip. Her başladığım diziye bir Prison Break ümidiyle başlarım ama malesef onun gibi bir diziye henüz rastlamadım.

İşte o efsane kapak!!
51L7cfeD33L._SY445_.jpg

#eng
Everybody says something. Make sure you do in your life, do not die without doing it. Do not die without following this movie if it is my recommendation.
#tr
Herkes bir şeyler söyler. Hayatınızda şunu kesin yapın, bunu yapmadan ölmeyin. Benim tavsiyemse bu diziyi izlemeden ölmemeniz. :)

resized_e594e-79dd96c4presonbreak.jpg

Teşekkürler

Thanks

Referances:

1
2

Sort:  

Ben ilk breaking bad i izledim , sonrasinda bana bunu onerdiler . Ama hala breaking bad uzerine tanimiyorum dizi ve yarıda bıraktım bu diziyi sıkılıp : D

vala ben breaking bad de izledim ama
prison break la herhangibir diziyi kıyaslamam bile :)) ve çok nadir sevmeyen duydum oda ilk sizsiniz sanırım :=)

Merak etmedim desem yalan olur..

hocam boş vaktiniz varsa daha geç kalmayın bence bu geceden başlayın :)

O kadar güzel diyorsun yani

aynen hocam
zeki kişileri seviyorsanız bu gece uyku yok size :)))

Ciddi olamassın .o kadarmı yani

vala hocam ben çok dizi izlerim bunu gibisini bulamadım açık ve net

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by bahadirbayin from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64724.80
ETH 3460.60
USDT 1.00
SBD 2.51