Evet Burasıda Türkiye !! #2

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar

Bu utanç verici durumu paylaşmak istemezdim ama bu durum karşısında kendime dur diyemedim. Cuma namazını Bursa Ulu camide kılmak için yola koyuldum. Neyse bindim belediye otobüsüne. En arka sıra boştu. Oturdum en köşeye steemitte paylaşımlara bakarken gözüme birşey ilişti. Birde baktım pencerenin yanına sakiz yapıştırmışlar. Yani dona kaldım. Hangi insan oğlu bunu yapmış şaştım kaldim.

Biz böyle mi eğitiliyoruz. Anne babalar çocuklarına boylemi terbiye veriyor. Okulda öğretmenler boylemi eğitim yapıyorlar. Yoksa sorun nerede yani. Insanın kendi içinde mi sorun var yoksa çevresinde görmüş olduğu şeyler mi buna sevk ediyor? ..

Bilemedim yani keşke bu durumla karşılaşmasaydim. Benim içim el vermedi burda durmasina utana sıkıla attim ordan.

IMG_20171117_121933.jpg

IMG_20171117_122005.jpg

Nerede kalmış bizim medeni insanlarımız.

Ama bu biriminin değil bence toplumun hatasi!!

Teşekkürler..

Sort:  

İnsanlar düzelmesi lazım ki dünya düzelsin.

Dogru soylediniz hocam
Ağzınıza sağlık
Teşekkürler yorum için

Kendi malını böyle kullanmıyordur. Bir de ilkel çağlardaki gibi magara muamelesi gösterip yazı yazıp karalayanlara ne demeli.

Onlarda ayri bir vaka hocam .. bilemiyom bizim mi kanimizda var. Anlayamiyorum yani bu tarz düşüncesiz davranışları

Şimdi bu paylaşımınızda bursa belediyesinin pis otobüs penceresimi yoksa pis otobüs penceresine yapıştırılmış bir sakıza mı dikkat çekiyorsunuz

Hocam ana tema sakiz digeri artik toplumumuzda kabul görmüş seyler zaten

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by bahadirbayin from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63316.74
ETH 2581.53
USDT 1.00
SBD 2.79