Evet Burasıda Türkiye !!

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar

Bugün Bursa'da yolda yürürken karşıma aşağıdaki manzara çıktı. Şöyle durup bir düşünüp.. Sizinde aklınıza ilk gelen şey "Belediye bu ağacı nasıl kesmemiş?" .. evet Türkiye'de Bursa Osmangazide bulunan bu kaldırıma hayretle baktım ve Allah razi olsun dedim kim bu ağacın kesilmemesine vesile olduysa diye..

IMG_20171116_162604.jpg

Teşekkürler..

Sort:  

Yeşil'i yaşatan Osmangazi belediyesine selam olsun.Ayrıca o kaldırımları bir elden geçirsinler.(Bu da işin başka boyutu)

Yok hocam kaldirimlara dokunmasinlar ondan daha onemli isler var yeterince kaldirim yaptilar 🤗🤗😅

Eyvallah ben gördüğümü söyledim.Neticede orada yaşayan sensin.

Sağolasın hoocam teşekkürler

Ağaç kesmemek tabii çok duyarlı bir davranış, ama başka bir duyarlılık daha var ki tekerlekli sandalye ya da bebek arabasıyla vs geçmek isteyen için biraz sıkıntı yaratabilir sanki:) Ağacı kökten alıp başka yere aktarmanın yolu yok mudur acaba?

Ya aslinda o kaldirim pek kullanisli dar bir bolge ama haklisiniz o kismini dusunmemistim
Bizim insanimiz onu söküp baska yere koymaz direk keser yani 😅😅
Teşekkürler yorum için

Sanırsam baya buyuk bir agac kendisi. cevresindeki kaldırım taslarını yerınde oynatmıs kokleri. kokleri saglam ve baya uzundur tahminimce. tasınması zor gibi oldugunu dusunuyorum. İki tarafada hak veriyorum. Engelli vatandaslarımız icin buyuk bir zorluk fakat bizim memleket icin buyuk bir duyarlılık bir anlamda da. Istanbul un her buldukları cm ye beton oldugunu dusunursek.

Halisiniz hocam herkisi farkli bir bakis acisiyla yaklastiniz olaya😄😄
Guzel degerli yorumunuz için teşekkür ederim 😄

Birilerinin gözüne takılıp kesmeseler bari, yurdumdan ümit verici bir manzara

Hocam inşallah ya .. hakikaten güzel tasvir teşekkürler yorum için

Bursa sosyeteliğe pek önem vermiyor bence ondandır.Helal olsun bursalılara....

Herseyine dogru diyemem ama bu görüntü beni mutlu etti 😊
Sağolun yorum için

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57694.11
ETH 2446.73
USDT 1.00
SBD 2.38