Allah Aşkına Yapmayın YA!!!!

in #tr6 years ago

Sevgili arkadaşlar merhabalar

Dün akşam televizyonda zap yaparken güya kampanya kapsaminda insanlarımızı dolandirmaya çalışan kanallara rast geldim ve yazmak istedim. Kardeşim siz bu halki saf salak enayi mi saniyorsunuz. Saf kalpli insanlarımızı kandırmaktan başka hiçbir şey yapmiyorsunuz!! Varmı gerçekten butarz şeylere inanlar aklım almiyor!! Eğer varsa neden inanirlar açıklasinlar lütfen!!!

İki bot + bir spor ayakkabı cidden cok garip
IMG_20171114_134932.jpg

İşte böyle zaplarken bir kanalda telefon tanitiyor bende bi dinlemeye koyuluyum dedim. Bak bak adam diyoki baska kanallar diyo face Twitter Youtube internete girdiğini göstermez diyor çünkü Android iOS işletimi yok diyor. Sonra ben size şimdi youtube dan bir video acacam diyor. Yayinda adam kulaklığı çıkarıp takiyor ve radyo açıyor. Ya dedim bu kadar mi mal yerine koyuyosunuz bizleri...

Samsung s5 miş + ayakkabı
IMG_20171114_135002.jpg

İki şişe macun al telefonun bizden kampanyasi.
IMG_20171114_134824.jpg

Bunların yayinlanmasini geçtim ama anlatan insanlar sokağa çıkmıyormu acaba. Aklima kemal sunalin yüz numaralı adam filmi geliyor. İzleyenler ne demek istediğimi anlayacak. İzlemeyenler hemen izlemeli..

Çok garip cidden bu hayat...

Teşekkürler

Sort:  

5 kavanoz balı unuttunuz hocam. Milletin aklıyla alay etmeye çalışıyorlar onu geçtim sağlığıyla da oynamaya çalışıyorlar malesef.

Hocam tüm kanallara baktimda bulamadim :)) sanirim onunla dolandirilan dolandirildi,😇

Hocam geçenlerde denk geldim bu sefer de 6 kavanoz veriyorlardı 🙂dolandırmaya devam ediyorlar malesef

valla bende çok gülüyom bunlara :)

Aynen hocam😂

@cryptohustlin has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Çok doğru bir konuya değinmişsiniz, ve bu dolandırıcılara bir önlem dahi alınmıyor. Ama maalesef ülkemizde keriz çok ve kandırılıyorlar.

aynen hocam ya gözgöre göre dolandırıcılık var ama bir dur diyen yok

Haklisiniz hocam

Hocam bankada görevliyken önce 5 kutu bal alıp sonrasında parasını havale yoluyla iade alan bir müşterim olmuştu. Amca ne oldu hayırdır dedim? Oğlum 5 kavanoz geldi, ne tadı var ne de kokusu,bir kavanozda kırılmış iade istedim bir ay önce daha yeni gönderdiler parayı demişti. Ekrana baktım. Havale masrafını da amcaya yüklemişler. 100 liraya karşılık gelen havale 67 küsür lira...Amca diyor ki şikayet edeceğim. Dedim amca parayı gönderdiklerine dua et...Bizim halkımız akıllanmaz...

Çok komik bunlar 😀 saçmalardan seçmeler . İnsanlar arıyo ve alıyo demekki bitmiyolar artıyolar ...

Bu posta @hellowhale tarafından oy verilmiştir.

5 Kavanozdaki bal bala benzemez kavanozlar yarım litre bile değil petek olan bal nasıl petek olduysa say say bitmez yazık bu millete....

Salaklar olmasa akıllılar nasıl geçinecek yemesin millette

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93