Yine Seveceğiniz Fotoğraflar

in #tr6 years ago



İlk fotoğrafımda Ayvalık sahilde balık tutmuş olan balıkçıların onları satmak için teknelerinde bekleyişlerini görüyorsunuz. 


İkinci fotoğrafımda ise yine nostaljik Ayvalık sokaklarını görüyorsunuz. Bence insan bu fotoğraflara baktıkça huzurlu hissediyor. 


Profilim sanki Ayvalık tanıtım hesabı gibi oldu 😊 ama Bergamalı olduğum için yakın olan Ayvalık’ın güzel fotoğraflarını bolca çektim ve sizlerle paylaşmak istedim. 


Ayvalık’ta merkez mahallesi ve Cunda dışında Şeytan Sofrası ve Cennet Tepesi isimleri verilen çeşitli gezilecek yerler ve mesire alanları da mevcuttur. Ayrıca Küçükköy adındaki eski güzel bir köy de vardır ki buraları kesinlikle görmelisiniz. 


Fotoğraflarımı umarım beğenmişsinizdir. Beni takip edip oylarınızla destek vermenizi temenni ediyorum. Herkese mutlu huzurlu günler dilerim 😎

Sort:  

Congratulations @ayyildiz! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66989.78
ETH 3524.32
USDT 1.00
SBD 2.69