Omisego coin [Cointurk 29. Projesi] (Discord ID ayyildiz #3956)

in #tr6 years ago (edited)

Her gün büyüyen dijital para platformunda bu kez de kendine yer edinmeyi başarmış olan Omisego coini sizlere tanıtmak istiyorum. Omisego coin bir plazma.io projesidir. Plazma.io ne demek diye sorarsanız ise size Etherium adlı dijital para birimi üzerine kurulmuş olan sistem diyebiliriz.

Başta Tayland olmak üzere bir çok Asya ülkesinde bulunan McDonald’s mağazalarında Omisego coin ve diğer dijital para birimlerini ödemelerde kullanılabilecek. Zaten yakın bir zamanda da dijital paralarımızın yüklü olduğu kartlarla dilediğimiz her yerde alışveriş yapabileceğimizi düşünüyorum.

Omisego Coin 2013 yılından beri bir dijital para birimi olarak kullanılmaktadır ve umuyorum ki ileride de diğer dijital paraların olacağı gibi kendisi için daha geniş bir piyasa kazanacaktır.

Cointurk projesi konusu olarak ülkemizde hangi alanlarda teknolojimizi geliştirerek lider bir ülke konumuna gelebiliriz diye bir başlık koyabiliriz.

Sort:  

Upvote yaptım. Aynı projeye ben de katıldım. Destek verirseniz sevinirim :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ayyildiz from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61227.58
ETH 3437.75
USDT 1.00
SBD 2.56