23 Nisan Anım [Cointurk 26. Projesi] (Discord ID ayyildiz #3956)

in #tr6 years ago

Resim 1

Size Cointurk 23 Nisan projesi kapsamında bu konuda geçmişteki bir anımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Yaşım 10 du diye hatırlıyorum. İzmir Bergama da bir ilkokulda okuyordum. Büyük güzel bir gösteri yapmıştık. Yaklaşık 500 öğrenciden oluşan bir gösteriydi bu.

Beyaz şort ve beyaz tişört giymişti erkek olan öğrenciler. Provasına bir kaç defa gittik daha önce. Çalan şarkılarla beraber devamlı yer değiştiriyor ve dans türünde hareketler öğreniyorduk.

23 Nisan günü geldiğinde ise çok heyecan yaşadığımızı hatırlıyorum. Bergama stadyumunda binlerce insan toplanmıştı. Gösterileri izlemek isteyen halk tribünleri doldurmuştu.

Okul arkadaşlarımla beraber müzikli dans gösterisini sergiledik. Ardından ise diğer okullarla beraber geçit törenini gerçekleştirdik. Çok coşkulu ve mutluluk verici bir gündü. Benim için güzel bir anıydı.

Anımla ilgili düşüncelerim bunlardı. Umarım beğenirsiniz. Paylaşımıma katkı sağlamak isteyen arkadaşlarımız yorum yapabilir. Herkese mutlu günler dilerim. Çocuklarımızın ise 23 Nisan bayramını kutlarım. Bu günü çocuklara armağan eden Atatürk‘ü de saygıyla anıyorum.

Sort:  

14194015_k_17095803_yarisma_duyurusu.jpg
https://steemit.com/tr/@hakansorucu/try-marketing-1-projesi
steemiti geliştirmek adına yapılan projelerimize katılıp ödüller alabilirsiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01