You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te Nasıl Başarısız Oldum? Beni "Başarıya" Götüren 4 İpucu ve Başarılı Olmak İçin Yapmayı Düşündüklerim

in #tr6 years ago

Bir yandan da botlar olmaksızın başarıyı kazanmanın neredeyse imkansız olduğunu yavaş yavaş anlamaya başladım. Dolayısıyla bir süre botlarla oynayacağım, neymiş ne değilmiş iyice öğreneceğim; ama ne olursa olsun botları kötüye kullandığım bir noktaya gelmeyeceğim. Olması gerektiği kadar, ufak bir destek için o kadar.

Bunu yazarken kastettiğim de tam sizin dediğiniz şeydi. Kötüye kullanılmadığı sürece botlara ihtiyaç olduğu aşikar; ancak onlar yüzünden steemit'in zarar gördüğü de bir gerçek. Tabi ben derinlemesine bir bilgi sahibi olmadan bunu söylüyorum, siz daha farklı düşünüp haklı olabilirsiniz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64578.03
ETH 2533.83
USDT 1.00
SBD 2.64