1 Koyup 100 Kazandıran Süper Kahraman: Shitcoin Avcısı!steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Evet biliyorum, siz de 2010’da bir oyunun verdiği btc’leri kabul etmediniz, o zaman duydunuz ponzi sandınız, dolandırıcı sandınız. İnternetle içli dışlı olan ve 90’ların ilk yıllarında doğmuş kişiler olarak hepimiz öyle ya da böyle btc zengini olmanın kıyısından dönmüş olabiliriz; ama hala çok geç değil. 


Öncelikle btc hala güvenilir bir yatırım aracı gibi gözüküyor. Ne piyasası, ne teknolojisi hakkında ayrıntılı bilgim var; ama şunu söyleyebilirim: sürekli yükseliyor :D Benim anladığım kadarıyla buzdağının henüz sadece ucunu görebildik, 1.000.000 (yazıyla birmilyon) dolar olmadığı sürece ucuzdur diye görüş bildirenler var. Dolayısıyla parasını riske atmak istemeyenler ve pump-dump dönemlerinde sinirlerine hakim olabilecek olanlar btc’sini alsın, yastık altına koysun. Torunlardan hayır duası alır.

Belki btc zengini olmak için geç kaldık; ama Shitcoin'ler imdadımıza yetişebilir! 


Dediğim gibi baştan beri kulak arkası ettiğim kriptoparalar konusunda oldukça yeniyim. Hatta bu konunun içinde bile değilim, yeniyim diyince sanki burada bir uzmanlığı hedeflediğim anlaşılıyor. Hayır! Ben sadece hem altındaki teknolojiyi seviyorum hem de zenginlik hayali kurmak güzel geliyor. O yüzden söylediklerim kesinlikle ve kesinlikle yatırım tavsiyesi değil. Sadece herkes dikkatlerini btc’ye ve diğer baba coinlere çevirmişken ben kısıtlı bütçemle daha farklı bir şey yapmaya karar verdiğim için bunu sizlerle de paylaşmak istedim hepsi bu. Yazdığımın yazının kalitesi verdiğim bilgilerden fazla olabilir, yatırımlarınızı bana güvenerek yapmayın. Ben istiyorum ki sürekli uzmanlardan duyduğumuz ve bize uçuk gelen şeyler, ben gibi bu işlerden anlamayan adamın elinde neye dönüşecek onu görelim. Yani uzman gözüyle kripto anlatmak yerine cahil gözüyle kripto anlatarak kendim gibilere hitap etmeyi düşünüyorum.

Buraya da yazayım de beddualara muhatap olmayalım: YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR!


Gelelim bizim meseleye. Bizim meselemiz Shitcoin. Tabi her shitcoin değil. Shitcoin sosyal medyada “değeri olmayan, altında kötü teknoloji bulunan” coinler için kullanılan bir tabir. Ayrıca adı gerçekten Shitcoin olan bir coin de var, ondan uzak durmanızı gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. Şu an coinmarketcap’te 1200’e yakın coin mevcut ve hangisinin iyi hangisinin kötü olduğunu bilmek gerçekten çok zor; ancak çok ucuz oldukları için bizim gibi çaylak yatırımcıları kendilerine çekebiliyorlar. Çoğu zaman da hiç bir şey kazandırmıyorlar. Ama siz de benim gibi 1 koyup 100 almak peşindeyseniz biraz risk alacaksınız.

İşimiz gücümüz shitcoin. Neden? Çünkü kripto piyasasına ilişkin bilgi seviyem "shit" gibi :D


Benim burada paylaşmaya çalışacağım coinler sadece ileride değerlenme ihtimali olanlar olacak. Yani ben sırf ucuz diye 0.000005 dolara gördüğüm her coini yazmayacağım. Aslında gerçek anlamda Shitcoin olmayacak paylaştıklarım, gerçek shitcoinlerin ilerde de hiç şansı yok. Kendi almayı düşündüğüm coinleri alma nedenlerim, yaptığım araştırmalar ve ne kadarlık alacağımı yazarak en azından “shitin iyisini” bulmaya çalışacağım :D Bazen adını beğendiğim için, bazen arkasında belli ülke ya da kişiler olduğu için, bazen de uzun araştırmalar yapıp bana güven verdiği için bir coini uygun görebilirim, dolayısıyla kesin bir kriterim yok. Her coin’e ilişkin yazarken neye göre belirlediğimi de yazarım ki benim kadar cahil cesareti olan varsa alsın :D

Gerçekten, paylaştıklarımız aslında esas shitcoinler olmayacak, yükselme ihtimali yoksa burada onun yeri yok! Gerçek shitcoin dediğinin bir ayağı çukurda olur, battı batacak gözüyle bakarsın. 


Yaklaşımım ilerde en az 50-100 kat yapacak 15-20 coin bulup bunlara 100-200 tl arası para yatırmak. yani toplamda en fazla 4000-5000 tl civarı bir yatırım yapmayı düşünüyorum shitcoinlere, daha az da olabilir. Hedefim bunlardan sadece 1-2 tanesinin bile 100 kat yapmasıyla zararımın çıkması, geriye kalan artışın yanıma kar kalması. Ama çok uzun vadeli düşündüğüm için bunları senelerce bozdurmayı düşünmüyorum, o yüzden illa ki biri beni çıkarır diye düşünüyorum. Bu konularda ne kadar cahil olduğumu söylemiş miydim :D

10 coine 100 tl yatırsam, hepsi 100 kat artsa... iyi, iyi!


Köpeğinizi bile zengin edebilirsiniz... ya da onun kakası kadar bile değeri olmayan coinlerde paranızı çarçur edebilirsiniz :D


Tüm uyarı ve bilgilendirmeleri yaptığımıza göre ava çıkabiliriz! İlk coinimiz yakında gelecek ve popüler bir mesajlaşma uygulamasının coini olacak...


Resim: https://steemit.com/shitcoin/@stellabelle/a-guide-for-newbies-what-is-a-shitcoin 

Gif: https://giphy.com/search/money-money-money


 Unutmayın: benim adım Shitcoin Avcısı. Kılavuzu karga olanın burnu boktan çıkmaz...  


Sort:  

Dogecoin ile bytecoin hakkında ne düşünüyorsun ?

İkisi de benim için fazla mainstream, ben daha kuytu köşede kalmışları seviyorum. Ama ikisine de yatırım düşüncem var, 100er ateşlerim, giderse üzülmem :)

merakla beklemekmı lazım acaba:)
blokchaın sıstemını ıste tamda bu yuzden sevıyorum emınım ınsanlıgın ılerlemesınde buyuk katkıları olucak bu sıstemın

Valla dediğim gibi işimiz gücümüz pislikle, elini shite bulamak isteyen gelsin :D

Bana kalırsa istikbali çok parlak görünüyor

Coinlerin mi benim mi? :p

Senin kardeşim senin belirtmeyi unutmuşum özürdilerim.istikbalin yazacağıma istikbali yazmışım dikkatsizlik olmuş

Estağfirullah :)

good job
thank for shairing

Rica ederim.

can you support me plaise

Yapamam nalan.

Son verdiğin mesaj gerçekten anlamlı geldi...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63138.55
ETH 2579.36
USDT 1.00
SBD 2.80